ترند های روز

حبیب ولی نژاد رئیس دفتر مقاومت روایت فتح شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، طی حکمی از سوی علی مقواساز مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، حبیب ولی نژاد به عنوان سرپرست دفتر مقاومت بنیاد فرهنگی روایت فتح معرفی و منصوب شد.

در بخشی از این جمله آمده است:

با عنایت به تجربیات، دانش و تعهد ارزنده جنابعالی در عرصه فرهنگ و هنر پایدار و لزوم استفاده از توان تخصصی و تلفیق آن با نیروها و استعدادهای جوان و رو به رشد، جنابعالی را به عنوان مسئول روایت فرهنگی پایگاه مقاومت فتح منصوب می نمایم. امیدوارم در سایه عنایات و تلاش های حضرت حق و استفاده از تمامی توان و توانمندی های موجود در جهت پیشبرد اهداف مورد نظر موفق و موید باشید.

حبیب الله ولی نژاد در سال ۱۳۴۳ در تهران متولد شد و در رشته کارگردانی و تهیه کنندگی سینما تحصیل کرد. وی مدیر تولید موسسه فرهنگی روایت فتح، مدیر گروه دفاعی حماسه شبکه یک سیما و مدیر تولید مرکز فیلم و سریال سازمان رسانه ای اوج بوده است.

این مدیر فیلمبرداری مستندهای متعددی در حوزه دفاع مقدس تهیه و تولید کرده است. تهیه کننده مستندهای «پایان انتظار»، «آخرین روزهای زمستان»، «سردار خیبر»، «سردار عشق»، «نیمه پنهان ماه» و فیلم‌های «ایستاده در غبار»، «لباس شخصی» ، «خروج»، «احمد» و «آسمان غرب» بخشی از کارنامه او هستند.

فرماندار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر را برای فیلم «ایستاده در غبار» و جایزه ویژه هیئت داوران سیزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» را برای فیلم «آخرین روزهای زمستان» دریافت کرد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا