ترند های روز

«جوکر ۲» در ونیز دیده شد/ ۱۱ دقیقه تشویق برای «جنون مشترک»

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، لیدی گاگا و واکین فینیکس شب گذشته (چهارشنبه شب) برای اولین بار جهانی فیلم Joker: Shared Madness به کارگردانی تاد فیلیپس مورد تشویق 11 دقیقه ای جشنواره فیلم ونیز قرار گرفتند.

این تمجید برای فینیکس زیاد بود و پس از 9 دقیقه تشویق تماشاگران سالن را ترک کرد.

به گزارش مهر، «جنون مشترک» دنباله فیلم «جوکر» محصول ۲۰۱۹ فیلیپس است که در همان سال در ونیز به نمایش درآمد و برنده شیر طلایی جشنواره شد. این فیلم در نهایت ششمین فیلم پرفروش سال شد و 11 نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد و اولین فیلم کامیکس دی سی بود که این کار را انجام داد. «جوکر» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای ققنوس و موسیقی متن اصلی برای هیلدور گونادوتیر شد.

ماجراهای «جنون مشترک» 2 سال پس از اتفاقات «جوکر» رخ می دهد و اضافه شدن لیدی گاگا به بازیگران و عنصر موزیکال جذابیت جدیدی به آن بخشیده است. در این فیلم، آرتور فلک، یک بیمار در بیمارستان ایالتی آرکام، عاشق موسیقی درمانگر خود لی (گاگا) می شود. در حالی که این دو با توهمات مشترکشان جنون موسیقایی را تجربه می کنند، پیروان آرتور حرکتی را برای رهایی او آغاز می کنند.

در سال 2018، لیدی گاگا در جشنواره فیلم ونیز در فیلم «ستاره‌ای متولد شده» به کارگردانی بردلی کوپر ظاهر شد و 8 دقیقه مورد تشویق ایستاده قرار گرفت.

در «جوکر 2» برندان گلیسون، کاترین کینر و زازی بیتز نیز ایفای نقش می کنند و این فیلم در تاریخ 4 اکتبر اکران می شود.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا