ترند های روز

جوکر یک پروژه سینمایی را بست

رسانه های بین المللی فیلم گزارش داده اند که خواکین فینیکس برای بازی در فیلم جدید تاد هاینز که گفته می شود درام همجنس گرایان در دهه 1930 اتفاق می افتد مردد بوده است و منابع نزدیک به سازندگان فیلم به گاردین تایید کرده اند که این پروژه در حال انجام است. جنرال بدون برنامه ای برای انتشار جایگزین لغو شد.

فینیکس قرار بود در کنار دنی رامیرز، ستاره فیلم «Top Gun: Maverick» در یک رمان عاشقانه در دهه 1930 بازی کند و این فیلم به دلیل محتوای آن رتبه بحث برانگیز NC-17 را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پروژه که هنوز نامش انتخاب نشده است، به دلیل کناره گیری خواکین فینیکس در فاصله 5 روز مانده به شروع تولید، با چالش جدی مواجه شده است. طبق گزارشات، اعضای تیم اکنون در مکزیکوسیتی منتظر هستند. تا قبل از اعلام پایان رسمی این پروژه حقوق خود را دریافت کنند.

تاد هاینز اکنون روی اقتباس HBO از رمان برنده جایزه پولیتزر The Trust اثر هرنان دیاز متمرکز شده است. این پروژه هینز و کیت وینسلت را که قبلاً در اقتباس از مینی سریال Mildred Pierce در سال 2011 با هم کار کرده بودند، دوباره متحد می کند.

واکین فینیکس که آخرین بار در فیلم ناپلئون ریدلی اسکات دیده شد، اخیراً فیلم دیگری به نام ادینگتون آری استر را در مقابل اما استون به پایان رساند و دنباله جوکر با عنوان جوکر «جنون مشترک» نیز ماه آینده در جشنواره فیلم ونیز ارائه خواهد شد. .

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا