ترند های روز

جنیفر لوپز پس از جدایی از بن افلک: من می توانم به تنهایی خوشحال باشم. من دنبال کسی نیستم

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، این بازیگر و خواننده 55 ساله با نیکی گلیزر به گفت و گو نشسته و با بیان اینکه پس از طلاق از همسر چهارمش «هیجان زده» است، گفت: الان که فکر می کنی زندگی می کنی هیجان زده ام. تنها “بله، “من به دنبال کسی نیستم، زیرا با تمام کارهایی که در 25 یا 30 سال گذشته انجام داده ام و در موقعیت های چالش برانگیز قرار گرفته ام، وقتی تنها پرواز می کنید، چه کاری می توانید انجام دهید؟”

بازیگر سریال «اغواگر» در مورد جدایی اش از افلک که تبدیل به یک جدایی شده است، می گوید: «می دانم که همه چیزهایی که درباره من نوشته و گفته شده است، و همه گمانه زنی هایی که درباره من انجام شده است، من را کسی نمی کند که هستم. موضوع داغ موضوع برای دومین بار در دو سال گذشته این را خیلی وقت پیش یاد گرفتم. و رسانه‌های اجتماعی، از آنجایی که مدت‌ها پس از دیده شدن من در انظار عمومی ظاهر شدند، من به اندازه دیگران آن را جدی نمی‌گیرم.”

لوپز ادامه می دهد: «می دانم که آدم خوبی هستم. می دانم که مادر خوبی هستم. من می دانم دوستانم چه کسانی هستند. می دانم دوستانم می دانند من چه جور آدمی هستم، پدرم، مادرم و همه این افراد. اگر امیدوارید شغلی طولانی داشته باشید، باید یاد بگیرید که چگونه این بخش از کار را مدیریت کنید. برخی شما را دوست خواهند داشت، برخی شما را درک نمی کنند، و برخی فقط می خواهند از شما متنفر باشند تا مورد نفرت قرار گیرند، و هیچ کدام از اینها واقعاً مهم نیست. من سخت کار کردم و ببینم به کجا رسیدم، اما بعد انگار تمام دنیای لعنتی من منفجر شد.»

او اذعان می کند: «این کمی عجیب، ناشناخته و ترسناک است. حس غم انگیزی داره احساس غم و اندوه وجود دارد. اما وقتی به آن احساسات فکر می کنم و می گویم: “این چیزها من را نابود نمی کند” در واقع می بینم که می توانم به تنهایی احساس شادی و خوشبختی کنم. بودن در یک رابطه من را تعریف نمی کند. من نمی توانم شادی را در دیگران جستجو کنم. من باید از خودم راضی باشم. “قبلاً می‌گفتم آدم خوشحالی هستم، اما همچنان به دنبال چیزی یا کسی می‌گشتم، اما اکنون می‌گویم: “نه، در واقع خوب هستم.”

افلک و لوپز در تابستان 2022 برای دومین بار با هم ازدواج کردند و یک ماه بعد دوباره با حضور ستارگان متعدد مراسمی برای این ازدواج برگزار کردند. لوپز در 20 آگوست سال جاری رسما از افلک درخواست طلاق داد.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا