ترند های روز

جنیفر لوپز به دلایل نام خانوادگی از بن افلک طلاق گرفت

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، پس از ماه ها گمانه زنی درباره مشکلات زناشویی لوپز و افلک، جنیفر لوپز سرانجام در 20 آگوست از بن افلک درخواست طلاق داد. خواننده Let’s Get Loud در دومین سالگرد ازدواج خود در گرجستان تصمیم گرفت. در دادخواستی که در دادگاه عالی شهرستان لس آنجلس ثبت شده است، این خواننده 55 ساله “اختلافات آشتی ناپذیر” را دلیل طلاق ذکر کرده است. یک منبع حقوقی آشنا به این موضوع به مجله People گفت که لوپز در بیانیه خود درخواست مهمی را مطرح کرد که “بسیار افشاگر” است.

خواننده On The Floor از دادگاه خواست نام خانوادگی قانونی او را از افلک به نام خانوادگی قبلی خود، لوپز تغییر دهد. این بدان معناست که پس از قطعی شدن طلاق، نام رسمی او جنیفر لین لوپز خواهد بود. این پایان چهارمین ازدواج خواننده Dance Again و دومین ازدواج افلک است که از سال 2005 تا 2018 با جنیفر گارنر ازدواج کرده بود. در همین حال، لوپز و ستاره آرگو دو بار نامزد شده اند، اول در سال 2002 و بار دیگر در سال 2021. طلاق آنها. تقریباً دو دهه پس از جدایی اولیه آنها در سال 2004 رخ می دهد.

مدت کوتاهی پس از ازدواج با افلک در سال 2022، لوپز توجه رسانه ها را به دلیل انتخاب نام خانوادگی افلک به خود جلب کرد. با این حال، او در مصاحبه ای با مجله ووگ، انتقاد از تصمیم خود برای تغییر نام خانوادگی خود را رد کرد. خواننده All I Have گفت: “مردم هنوز هم مرا جنیفر لوپز صدا می کنند. اما نام قانونی من خانم افلک خواهد بود زیرا ما با هم هستیم.” او همچنین ایده گرفتن نام خانوادگی ستاره هیپنوتیک را “غیر سنتی” خواند.

طلاق لوپز و افلک پس از ماه ها گزارش از شکاف فزاینده بین این زوج صورت می گیرد. یک منبع آشنا با هر دو طرف ماجرا به مجله People گفت: “آنها افراد بسیار متفاوتی هستند. او بسیار برونگرا و اجتماعی تر است، در حالی که او بیشتر درونگرا است و از گذراندن وقت در خانه لذت می برد.” یک منبع جداگانه به این نشریه فاش کرد که “نوسانات خلقی” و “نوسانات شدید” افلک به جدایی آنها کمک کرده است. این منبع افزود: اینکه او چه کسی بوده و چه کسی شده است، دو فرد متفاوت بودند.

منبع: hindustantimes

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا