ترند های روز

جشنواره تلخ و شیرین سوخریز خرمدره

به گزارش فارسیرو از زنجان، جشنواره و نمایشگاه تلخ و شیرین مهارت های روستایی و کشاورزی از نیمه دوم مهرماه به مدت هشت روز برگزار می شود. ساعت بازدید این نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 و در انتهای جاده گردشگری سوخریز (داسداران) واقع شده است.

این نمایشگاه با عرضه محصولات کشاورزی ارگانیک، صنایع دستی، غذاهای محلی، نمایش های موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، بازی های محلی و قرعه کشی همراه است.

جاده سوخریز در خرمدره طبیعتی جادویی دارد و به جرأت می توان از آن به عنوان جاده ای با دالان های بهشتی و چشمگیر نام برد. این جاده در دل شهری به نام سوخریز قرار دارد. برای رسیدن به آن باید 90 کیلومتر از زنجان به سمت جنوب طی کرد.

این مسیر توریستی دارای زیبایی طبیعی بی نظیری است. هنگام عبور از این جاده می توانید باغ های سرسبز و روستایی متعددی را مشاهده کنید. درختان از دو طرف بر جاده سایه انداخته اند. چشم انداز ایجاد شده در این مسیر در منطقه مثال زدنی است، مناظری که در کمتر نقطه ای از کشور می توان آن را یافت.

در بهار، باغ های اطراف جاده شکوفا می شوند و مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهند. در فصل تابستان این خیابان دارای ویژگی دیگری است به همین دلیل آلاچیق های متعددی در جاده ساخته می شود تا محصولات کشاورزی کشاورزان این منطقه مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کنندگان برسد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا