ترند های روز

جزئیات رسمی جدید جدایی جنیفر لوپز از بن افلک/عکس

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، جنیفر لوپز و بن افلک ستاره های هالیوود پس از دو سال زندگی مشترک در حال جدایی هستند. لوپز پس از ماه ها شایعه جدایی رسما از بن افلک درخواست طلاق داد.

به گزارش روزیاتو، طبق اسناد دادگاهی که رسانه ها به دست آورده اند، جنیفر لوپز روز سه شنبه بدون حضور وکیل در دادگاهی در لس آنجلس درخواست طلاق داد. در اسناد دادگاه تاریخ جدایی 26 آوریل ذکر شده است.

رابطه عاشقانه آنها پس از همکاری در فیلم کمدی جنایی Gigli در سال 2002 آغاز شد. آنها قصد داشتند در همان سال ازدواج کنند، اما در اوایل سال 2004 به رابطه خود پایان دادند.

با این حال، رابطه این زوج که توسط نشریات زرد به “بنیفر” ملقب شده اند، در سال 2021 از سر گرفته شد. آنها در جولای 2022 در لاس وگاس با یکدیگر ازدواج کردند و به دنبال آن یک جشن عروسی مجلل در املاک افلک در جورجیا در ماه آینده برگزار شد.

لوپز 55 ساله پس از اعلام ازدواجش با افلک در لاس وگاس گفت: عشق زیباست. عشق مهربان است. و معلوم شد که عشق صبور است و 20 سال صبر کرده است.”

این چهارمین ازدواج ناموفق جنیفر لوپز و دومین ازدواج ناموفق بن افلک است.

افلک، 52 ساله، چند سال پس از آشنایی آنها در فیلم پرل هاربر، که سه فرزند دارند، در سال 2015 پس از یک دهه از هم جدا شدند، قبلا با جنیفر گارنر ازدواج کرده بود.

جنیفر لوپز از ازدواج خود با مارک آنتونی نیز دو فرزند دارد که در این مدت با بن افلک نزدیک بودند. علاوه بر این، فرزندان این دو ستاره نیز در این مدت ارتباط نزدیکی با یکدیگر برقرار کردند.

در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد مشکلات زناشویی این دو و جدایی قریب الوقوع آنها شنیده می شود. حضور این دو ستاره بدون حلقه ازدواج و رابطه سرد جنیفر و بن در انظار عمومی به گمانه زنی ها دامن زد.

منابع نزدیک ماه ها پیش گزارش دادند که این زوج جداگانه زندگی می کنند و ممکن است عمارت 60.85 میلیون دلاری خود را بفروشند.

درآمد انفرادی جی لو و بن از دو سال گذشته، چه از پروژه های سینمایی و چه از معاملات با برندهای بزرگ، دارایی مشترک محسوب می شود.

جنیفر لوپز که دارایی خالص 400 میلیون دلاری دارد، از زمان ازدواج با بن، چهار فیلم منتشر کرده است، از جمله پروژه 20 میلیون دلاری “این من هستم… اکنون: یک داستان عاشقانه”، که مستندی از شروع دوباره عاشقانه این زوج است.

او خط کوکتل دلولا را در سال 2023 راه‌اندازی کرد و قرار بود یک تور جهانی برای حمایت از آخرین آلبومش، من هستم… حالا، که لغو شد، آغاز کند.

بن افلک بازیگر برنده اسکار که پس از ازدواج دومش دارایی خالص 150 میلیون دلاری دارد، در فیلم های هوا (2023) و هیپنوتیزم (2023) بازی کرد. او همچنین به تازگی دنباله The Accountant را به پایان رسانده است.

این زوج همچنین روی پروژه مشترک Unstoppable کار می کردند که بن افلک با بهترین دوستش مت دیمون و با بازی جنیفر تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

گفته می شود که پرونده طلاق جنیفر در میانه یک اختلاف پولی حل نشده بین او و بن است.

گفته می‌شود که افلک، که به خاطر ترجیحش برای حفظ حریم خصوصی شناخته می‌شود، از عشق لوپز به نورافکن، منبع بالقوه اصطکاک، رنجیده است.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا