ترند های روز

تخصیص رایگان فیبر نوری به تمامی سینماهای کشور

به گزارش خبرگزاری «فارسیرو» به نقل از روابط عمومی موسسه سینماشهر، هاشم میرزاخانی در تازه ترین بیانیه خود ادامه توسعه و گسترش شبکه سیناسا در سینماهای کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: اتفاق مهمی که در آدرس: «یک نکته کلیدی در توسعه زیرساختی سینماها در سراسر کشور، بحث ایجاد شبکه سیناسا بود که انقلابی در توزیع و پخش فیلم ها ایجاد کرد و دیگر نیازی به حمل و نقل فیزیکی یا وسایل نقلیه دیگر نیست برای انتقال فیلم به سینماهای سراسر کشور سنسا این جهت را تغییر داد.

میرزاخانی تاکید کرد: امروزه دیگر اهالی سینما برای تماشای فیلم زیاد منتظر نمی مانند و استقبال سیستم از فیلم ها به چند ساعت محدود شده است. علاقه مندان به فیلم می توانند به سرعت نسخه های جدید فیلم ها را از طریق این سیستم دریافت کنند.

مدیرعامل موسسه سینما شهر با اشاره به تخصیص بودجه برای تجهیز سینماها به فیبر نوری در سراسر کشور گفت: با پرداخت هزینه های مربوط به اتصال سینماهای کشور به شبکه فیبر نوری توسط موسسه سینما شهر، در نظر داریم تا کاهش زمان دسترسی سینماها به فیلم البته این اتفاق بر سایر بخش ها از جمله تبلیغات فیلم نیز تاثیر می گذارد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان به فیلم می توانند از طریق مخابرات برای مجموعه خود اتصال فیبر نوری را فراهم کنند و موسسه سینماشهر تا سقف مشخصی هزینه اجرای آن را برای علاقمندان فیلم پرداخت می کند.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا