ترند های روز

تام کروز شوالیه شد/ مدال لژیون افتخار را در فرانسه دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو؛ تام کروز که این روزها مشغول فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن – فال اوت 2» در اروپا است، در دیدار با راچیدا دوتی وزیر فرهنگ فرانسه در پاریس، عنوان شوالیه لژیون افتخار را دریافت کرد. . .

مهر نوشت: این جایزه که یکی از معتبرترین جوایز فرانسه در جهان است، ساعاتی پیش از افتتاحیه بازی های المپیک به کروز اهدا شد. هنرمندان، بازیگران و فیلمسازان مشهوری مانند رابرت ردفورد، مارتین اسکورسیزی و کلینت ایستوود قبلاً این جایزه را دریافت کرده‌اند.

کروز این جایزه را به خاطر “حمایت پرشور خود از سینما که الهام بخش همه دوستداران سینمای بزرگ است” دریافت کرد. وزیر فرهنگ فرانسه همچنین از فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن» در پاریس در سال 2017 تشکر کرد و بیان کرد که این فیلم پاریس را به زیبایی نشان می دهد.

خبر این بزرگداشت تا انتشار عکسی که روز گذشته توسط وزیر فرهنگ منتشر شد مخفی نگه داشته شد و کروز هنوز چیزی در این باره نگفته است. از آنجایی که فرانسه تابستان امسال میزبان بازی های المپیک است، این کشور نیز با آشفتگی سیاسی پس از انتخابات زودهنگام پارلمانی دست و پنجه نرم می کند.

اگرچه کروز به طور رسمی در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک حضور نداشت، اما چهره های مشهوری مانند سارا جسیکا پارکر، متیو برودریک، شان وایت و نینا دوبرو، لیندسی ون، سرنا ویلیامز، سینتیا اریوو، آریانا گرانده، اسنوپ داگ، کریسی تیگان جان لجند، تایلا، ملکه لطیفه و ریبل ویلسون از جمله مهمانان این جشن بودند.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا