ترند های روز

بیوت نماینده اردبیل: رای اعتماد کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت ارشاد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با اشاره به وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی به عصر ایران گفت: آقای عباس صالحی با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس توضیحاتی ارائه کرد. در مورد برنامه های خود برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین به سوالات نمایندگان پاسخ داد و در نهایت نظر کمیسیون نسبت به ایشان مثبت شد و به وی رای اعتماد داد.

احد بایوطه نماینده مردم اردبیل در مجلس با اعلام این خبر به عصر ایران گفت: با توجه به تجربه فرهنگی و مدیریتی آقای عباس صالحی در وزارت ارشاد و همچنین موسسه اطلاع رسانی و برنامه های ارائه شده. ، به امید روزهای خوش برای عرصه فرهنگ و هنر.

بیوت تاکید کرد؛ ما در کمیسیون در خصوص حمایت شما از هنرمندان و اهالی هنر سوالاتی داشتیم و شما برنامه ها و اهداف خود را در این زمینه ارائه کردید و امیدواریم با این طرح ها دغدغه های کارگری و فعالیت های هنری، فرهنگی و معیشتی این گروه ها برطرف شود. با حضور او

وی در خصوص برنامه های خود برای پرهیز از سانسور در حوزه های تحریریه و سینمایی و سایر فعالیت های هنری و فرهنگی گفت: هر کشوری یک سری خطوط قرمز دارد که باید در همه زمینه ها رعایت شود و این وظیفه هنرمندان و اهالی هنر است. . این باید رعایت شود و اگر هنرمندی این خطوط را رعایت می کند اما فعالیت یا کار هنری و فرهنگی او درگیر سانسور سلیقه شرکتی است، باید این مشکل برطرف شود و آقای صالحی قول داد با دقت به این موارد رسیدگی شود.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا