ترند های روز

بیمه تکمیلی برای هنرمندان دارای نشان درجه یک 60 سال به بالا رایگان بود.

به گزارش خبرگزاری هابرآنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی، مدیر کل صندوق اعتباری هنر، تجلیل از هنرمندان صاحب نام عرصه های مختلف هنری- فرهنگی در سراسر کشور را از مهمترین اولویت ها برشمرد. مهم در تدوین برنامه های حمایتی از این مجموعه، از ثبت نام رایگان بیمه تکمیلی هنرمندان با نشان درجه یک هنری بالای 60 سال همراه با همسرشان از طریق صندوق اعتباری هنر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تداوم حمایت و حمایت از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر یکی از سیاست های مهم صندوق اعتباری هنر است، گفت: حضور هنرمندان پیشکسوت در صندوق هنر به آن اعتبار بخشیده است و هنر صندوق برای حمایت از این اعضا برنامه ها و سیاست هایی دارد و سیاست های متعددی از جمله ثبت نام رایگان بیمه تکمیلی برای هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری 60 سال به بالا اتخاذ کرده است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به جزئیات این اقدام اظهار داشت: با توجه به نیازهای ویژه این گروه سنی از اعضا، صندوق اعتباری هنر در قالب طرح «آرا» کل هزینه ثبت نام مکمل های سلامت بیمه 980 نفر از هنرمندان با درجه یک هنر 60 سال است که به اعضای صندوق مذکور و همسرانشان (مجموعاً 1900 نفر) به طور کامل پرداخت و ثبت نام کرده است.

پوراحمدی با بیان اینکه این طرح با هدف حمایت و رسیدگی به وضعیت هنرمندان پیشکسوت و صاحب نام انجام شده است گفت: یکی از دغدغه های مهم صندوق اعتباری هنر کاهش فشارهای مالی ناشی از هزینه های درمانی است که نتیجه آن کاهش کاهش نگرانی هنرمندان پیشکسوت و خانواده هایشان است.

ثبت نام بیمه تکمیلی برای هنرمندان، نویسندگان، خبرنگاران و فعالان قرآن و عترت به مدت 10 روز از 28 تا 29 شهریور ماه از طریق پیام رسان ویژه صندوق هنر به نشانی honarcredit.ir/app یا سایت نمایه صندوق هنر. قبلاً انجام شده است.

23457

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا