ترند های روز

بهترین سریال کره ای با اجرای جذاب و درخشان شین هاه سان

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، شین هی سان بازیگر 34 ساله کره ای در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازیگران زن صنعت سرگرمی کره است. توانایی او در بازی در نقش های کمدی و عاشقانه باعث شده است که در تعداد قابل توجهی از سریال های محبوب کره ای حضور داشته باشد. او به‌ویژه برای بازی در نقش‌های کلیدی در سریال‌های کره‌ای مانند «هنوز هفده»، «آخرین مأموریت فرشته: عشق»، «آقای ملکه»، «دوباره در نوزدهمین زندگی‌ام می‌بینمت» و «به سمدالری خوش آمدید» شهرت دارد. .

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از بهترین و محبوب ترین سریال ها با بازی Shin Hye Sun آورده شده است.

1. افسانه دریای آبی (2016)

در طول سلسله چوسون، فرمانداری یک پری دریایی را نجات می دهد و او را به دریا باز می گرداند. در زمان حال، زمانی که روح مرد در کالبد یک مجرم دوباره متولد می شود، مسیرهای آنها دوباره با هم تلاقی می کنند. در این سریال Shin Hae-Sun نقش مکمل دانش آموزی به نام Cha Shi-ah را بازی می کند.

2. پنج فرزند کافی است (2016)

دو نفر که در ازدواج قبلی خود شکست خورده اند با هم آشنا می شوند و کم کم عاشق هم می شوند. در طول مسیر، این دو با زندگی گذشته و روابط با خانواده خود دست و پنجه نرم می کنند. شین هیسان در این سریال نقش یک معلم خجالتی دبستان را بازی می کند.

3. ای جان من (2015)

دختری به نام Na Bong-sun که توانایی دیدن ارواح را دارد به عنوان دستیار آشپزخانه در یک رستوران کار می کند. او عاشق رئیسش کانگ سان وو است و کانگ سان وو پس از تسخیر بونگ سان توسط روح یک دختر اغواگر عاشق او می شود. Shint Hae-Sun در این سریال نقش خواهر کانگ سون وو را بازی می کند.

4. زندگی طلایی من (2017)

این سریال یکی از اولین درخشش های Shin Hye Sun در نقش اصلی بود. او در اینجا نقش زنی به نام سئو جی آن را بازی می کند که سخت کوش و مصمم است و با وجود همه سختی ها برای موفقیت از هیچ کاری کوتاه نمی آید. در نهایت، او توسط گروه Hassung استخدام می شود، اما بدون اطلاع او، در واقع نوه صاحب اصلی این شرکت بزرگ است.

5. من هنوز 17 ساله هستم (2018)

در این سریال Shin Hye Sun نقش دختری را بازی می کند که نابغه ویولن است. در سن هفده سالگی بر اثر تصادف به کما می رود و 13 سال بعد در 30 سالگی از خواب بیدار می شود و هنوز ذهنیت یک نوجوان 17 ساله را دارد. او با مردی ملاقات می کند که تجربه مشابهی داشته است و هنوز از آنچه اتفاق افتاده زخمی است.

بهترین سریال کره ای با اجرای جذاب و درخشان از

6. او زیبا بود (2015)

جی سونگ جون و کیم هه جین دوستان دوران کودکی هستند. سونگ جون در کودکی چاق و غیر جذاب به نظر می رسید. از طرفی هاجین زیبا بود و از خانواده ای ثروتمند بود، اما به مرور زمان ظاهر و ثروت خود را از دست داد. در بزرگسالی، او در یک مجله مد استخدام می شود، اما به زودی متوجه می شود که رئیس جدید ناخوشایند او در واقع سونگ جون جذاب و خوش تیپ است. در این سریال Shin Hae Sun نقش هان سئول یکی از همکاران کیم هه جین را در یک مجله مد بازی می کند.

7. آهنگ مرگ (2018)

این سریال بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و داستان عاشقانه تراژیک یک نمایشنامه نویس و یک خواننده سوپرانو (با بازی Shin Hye Sun) در دوران اشغال کره توسط ژاپن را روایت می کند.

8. آخرین ماموریت فرشته: عشق (2019)

برای بازگشت به بهشت، یک فرشته شیطانی باید عشق واقعی را برای یک رقصنده بی تفاوت و بدبین (با بازی Shin Hye Sun) پیدا کند. اما وقتی فرشته قاعده ای را زیر پا می گذارد و خودش عاشق رقصنده می شود، اوضاع پیچیده می شود.

9. لرد ملکه (2020)

یک سرآشپز به طور مرموزی در بدن یک ملکه جوان (با بازی Shin Hye Sun) در دوران Joseon بیدار می شود. همانطور که او سعی می کند راهی برای بازگشت به زمان حال پیدا کند، آرام آرام اسرار پادشاهی را می آموزد. این یکی از جذاب ترین نقش های Shin Hye Sun است. او در این سریال به خوبی نقش زنی را بازی می کند که روح یک مرد را در درون خود دارد.

بهترین سریال کره ای با اجرای جذاب و درخشان از

10. به جایی خوش آمدید (2023)

شخصیت های اصلی این سریال دو دوست دوران کودکی جو یونگ پیل (جی چانگ ووک) و جو سام دال (شین هی سان) هستند. پس از اینکه اتفاقی در جوانی آنها را از هم جدا کرد، جونگ پیل به عنوان یک هواشناس پرشور اما سرسخت در شهر خود می ماند، در حالی که سامدال به سئول سفر می کند تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک عکاس مد دنبال کند. سال ها بعد زندگی صمدال در شهر از هم می پاشد و او به زادگاهش باز می گردد. در آنجا او دوباره با یونگ پیل ملاقات می کند. آنها دوستی خود را دوباره زنده می کنند و کم کم تبدیل به یک داستان عاشقانه می شود.

11. من تو را در نوزدهمین زندگی خود خواهم دید (2023)

Ban Ji-um (با بازی Shin Hye Sun) توانایی خاصی دارد: او می تواند تمام زندگی های گذشته خود را به یاد بیاورد. پس از یک حادثه غم انگیز در هجدهمین زندگی خود، او تصمیم می گیرد در نوزدهمین زندگی خود با مردم زندگی قبلی خود ارتباط برقرار کند.

بهترین سریال کره ای با اجرای جذاب و درخشان از

220

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا