ترند های روز

برگزیدگان سومین نمایشگاه ملی رسانه فراگیر صدا و تصویر (راستا) معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی سمعی و بصری ایران (رستا)، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری قرآن محمد نبیلو و نواختن ساز ملی آغاز شد. سرود جمهوری اسلامی ایران و پس از خوش آمد گویی به حضار ادامه یافت. به نقل از بهروز تشکر مجری مراسم اختتامیه، ایام پیش رو میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت را با جملاتی در وصف آنها گرامی داشت. روز

در ادامه گزارشی از ایجاد سومین نمایشگاه رستا همراه با پخش تصویری که شامل مصاحبه با دست اندرکاران نمایشگاه بود ارائه شد.

مقیسه: سومین نمایشگاه دستاوردهای چشمگیری داشت

در قسمت بعدی اختتامیه سومین نمایشگاه ملی رستا، سعید مقیسه رئیس ساترا ضمن تبریک هفته وحدت و تشکر از دست اندرکاران این رویداد و فعالان رسانه های صوتی و تصویری ایران گفت: در سومین نمایشگاه ، با تلاش آنها توانستیم به بسیاری از اهداف طراحی دست یابیم. ما آمده ایم تا این دوره از نمایشگاه را پیکربندی کنیم. در این مراسم رویداد بسیار جذابی برگزار شد و تعامل خوبی بین تعداد زیادی از فعالان صوتی و تصویری، دستگاه های حاکمیتی، اتحادیه ها، هنرمندان، عوامل تولید، ستارگان و مردم شکل گرفت و تفاهم نامه های زیادی منعقد شد. به هر حال نمایشگاه رستا در این چهار روز دستاوردهای چشمگیری داشت.

در ادامه این مراسم، کلیپ آماده شده از غرفه های سومین نمایشگاه ملی رستا پخش شد و سپس قسمت هایی از انیمیشن «درون و بیرون» توسط گروه هنر صدا دوبله زنده شد.

بیانیه هیئت داوران سومین نمایشگاه رستا

در قسمت بعدی جمع بندی بیانیه هیئت داوران سومین نمایشگاه ملی رستا قرائت شد که در آن آمده است: سومین جشنواره رستا با تجلیل از زحمات فعالان و دست اندرکاران صنعت صدا و تصویر فراگیر در فضا. مجازی و ایجاد انگیزه برای ارتقای خدمات رسانه ای، زمینه را فراهم می کند. پویایی و نشاط رسانه ها، رقابت موثر برای ترویج محتوای سالم و غنی ایرانی اسلامی و همچنین بهبود تعامل رسانه ها با کاربران و رگولاتورها در پنج محور و «بهترین رسانه ارتباطی در جهان”. چشم انداز نظام جامع ارزیابی و رتبه بندی ساترا، «بهترین رسانه از منظر پایداری» و گستردگی خدمات فناورانه، «بهترین بستر با کنترل و رده سنی والدین»، «بهترین رسانه در استقرار نظام» برای رسیدگی به شکایات و تخلفات کاربران، «بهترین غرفه نمایشگاه رستا از منظر طراحی و ارائه خدمات به بازدیدکنندگان» را برگزیدند.

هیئت داوران جشنواره برای بازیگران این صنعت با احترام به دقت، عدالت و عدالت ارزش قائل شدند، هدف طبقه بندی و رقابت نبود، بلکه آگاهی و تشویق برای ایجاد خدمات شایسته بود. بسیار خرسندیم که اعلام کنیم اسامی رسانه های واجد شرایط تجلیل امروز فهرست بلندبالایی است و پیشرفت چشمگیری در ارتقای کیفیت خدمات رسانه ای مشهود است. امید است که این شناخت گامی هرچند کوچک در این راه ایجاد کند. ترویج صنعت فراگیر رسانه های صوتی و تصویری به بهانه جشنواره و آینده ای روشن و روشن برای این صنعت.

با تشکر از برندگان ویژه

پس از صحبت های مجری برنامه به بخش ویژه خود یعنی «از برگزیدگان ویژه تشکر می کنم» رسید. در این بخش، برگزیدگان هیئت داوران به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام شدند:

بهترین بخش رسانه از دیدگاه سامانه جامع ارزیابی و رتبه بندی ساترا:

رسانه اپرا

رسانه ها

رسانه ها

رسانه آماری

بهترین بخش رسانه از نظر ثبات و گستردگی خدمات:

رسانه ها

رسانه دی ال فارس

رسانه نوبینو

بخش بهترین پلتفرم با کنترل والدین و رده سنی:

رسانه اپرا

طرح رسانه ای

رسانه ها

در این بخش پلتفرم استارنت اهدا شد.

بهترین بستر در ایجاد سامانه رسیدگی به شکایات و تخلفات:

رسانه جدید سینمایی
نمایش رسانه
رسانه موبایل

در این بخش به 2 پلتفرم فینما و فنوفیلم اهدا شد.

بخش بالایی سومین نمایشگاه رستا:

روبیک متوسط

گروه مرکز رسانه (سیمای روستا، سیمای شهر، مطبوعات ایران، اخبار ریل، فناوری اطلاعات و آموزش)
رسانه هانراصدا

رسانه های تصویری

رسانه آفند استودیو (مرکز مدیریت حوزه علمیه قم)

رسانه های خانوادگی

مستحق ستایش

در این بخش از سکوهای بادصبا، رادیو صبا، ایرانصدا، مجمع رستا، مرکز تولیدکنندگان رسانه های تصویری، مرکز فرهنگی هنری تولیدکنندگان رسانه های تصویری تجلیل شد.

قائمی نسب: تقارن اختتامیه با هفته وحدت را به فال نیک بگیرید

محسن قائمی نسب معاون آموزشی سترا پس از معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در سخنانی با قرائت احادیث حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه سراسری صدا انتگرال و تصویر. ایران (رستا) در آستانه هفدهم ربیع الاول میلاد پیامبر اکرم (ص). پیامبر اکرم (ص) دیدار کردند و باید این تقارن را به فال نیک بگیریم.

پس از پایان این قسمت گروه سروود قیام با اجرای برنامه سرود روی صحنه حاضر شد.

پس از اجرای گروه سروود قیام، «مصطفی احمدی» برای اجرای استندآپ روی صحنه رفت و برنامه اختتامیه سومین نمایشگاه راستا را رهبری کرد.

در ادامه این اجرای کمدی، کلیپی از کادر اجرایی و سکوهای حاضر در نمایشگاه ملی رسانه های سمعی و بصری ایران (رستا) پخش شد.

در قسمت بعدی برنامه از رسانه «دیدیباز» برای اجرای این قسمت از برنامه «اجرای دوبله زنده کمدی» برای اجرای این قسمت دعوت شد.

اجرای دوبله در مراسم قرعه کشی «طرح نایب الزیاره» با حضور سعید مقیسه (رئیس ساترا) و محسن قائم نسب (معاون سترا) برگزار شد.

در این قسمت از برنامه سعید مقیسه به روی صحنه آمد و گفت: مدتی است که رسم گذاشته ایم که هشتم هر ماه بین همکارانمان قرعه کشی می کنیم. چند وقت پیش تصمیم گرفتیم این طرح را هر هفته انجام دهیم و کمک هزینه سفر مشهد مقدس را به برنده این قرعه کشی بدهیم.

در بخش پایانی مراسم اختتامیه، کلیپی مستند از سومین نمایشگاه ملی جامع صدا و تصویر ایران (رستا) پخش شد.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا