ترند های روز

برگزاری فصل تئاتر خیابانی ایثار در شهرستان های استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارسیرو از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره تئاتر تهران؛ طاهره طبیری، معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران؛ وی با اعلام این خبر گفت: با حمایت این اداره کل 10 نمایش نمونه هفته دفاع مقدس تولید شده است که از 10 شهریور تا 15 مهرماه در شهرستان ها اجرا می شود.

طبیری ادامه داد: این فصل تئاتر خیابانی با همکاری دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی تهران برگزار می شود.

نماینده فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در تشریح مکان های برگزاری این نمایش ها گفت: دبیرخانه 10 نمایش را معرفی کرده است که در پارک ها، مساجد و محلات شهرستان های ملارد، بهارستان، پاکدشت مستقر هستند. ، ورامین، قرچک، فیروزکوه، پردیس و پیشوا اجرا می کنند.

طاهره طبیری; وی برنامه های اجرا شده در این فصل را اینگونه معرفی کرد: «ننه دلر» به کارگردانی علیرضا تاجیک، «رهام ندان» به کارگردانی سمیه کیا، «8 پله» به کارگردانی محمد ستوده، «تاریخ انقاضا» به کارگردانی مجتبی خلیلی. صدای سکوت به کارگردانی احسان فلاحیان، هاشو به کارگردانی مینا ویسمه، “پای آخر” به کارگردانی رضا محمدیان، “پوتین” به کارگردانی محمدجواد صالحی، “بسط” به کارگردانی امیرعلی بدلی و “ارتفاع” به کارگردانی توسط رامبد رفیعی

فصل تئاتر خیابانی ایثار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با همکاری دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره تئاتر تهران از ساعت 31 الی 6 صبح در شهرستان های استان برگزار می شود.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا