بازی

بررسی همستر کمبت / همه چیز درباره برداشت توکن و انتخاب کیف پول

به گزارش خبرگزاری فارسیرو و به نقل از گجت نیوز، پس از انتشار لیست صرافی های درج توکن همستر در جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال، نوبت به برداشت توکن و انتخاب کیف پول رسمی می رسد. اخیرا اطلاعیه ای در کانال تلگرامی این پروژه منتشر شده است که نشان می دهد کاربران ربات باید برای کسب درآمد از توکن های خود قدمی دیگر بردارند.

گزینه برداشت توکن و انتخاب کیف پول Hamster Kombat

در ابتدای هفته دوم سپتامبر، همستر کامبت از لیست توکن ها در صرافی های معتبر جهانی خبر داد. ما اکنون می دانیم که از آن زمان 5 اکتبر 1403، فرآیند ضرب توکن و لیست در صرافی های بزرگ مانند Binance، OK Exchange و BuyBit انجام می شود و سپس کاربران می توانند توکن های خود را به ریال تبدیل کنند.

تیم سازنده این بازی تلگرامی اخیرا گزینه برداشت توکن را رونمایی کرده است و شایان ذکر است که در مرحله کنونی توکن ها برداشت نمی شوند و تنها در کنار معرفی کیف پول ها و تعیین نوع برداشت پاداش هستیم. در ادامه با دو نوع برداشت توکن آشنا می شویم و هر کدام را به تفصیل توضیح می دهیم.

راه های برداشتن توکن های همستر

اول از همه تاکید می کنیم که با انتخاب روش برداشت همستر توکن هیچ چیز قابل تغییر نیست. بنابراین در انتخاب نحوه برداشت توکن و انتخاب کیف پول مورد نظر دقت کنید. به طور کلی، 2 روش برای برداشت وجود دارد:

  • برداشت به صرافی های متمرکز مثل بایننس و … به دلیل جریمه ها و مشکلات احتمالی این روش اصلا توصیه نمی شود.
  • به کیف پول های غیر حافظ مانند Toon Keeper که با فلش زرد مانند تصویر زیر مشخص شده است، خارج شوید.

بررسی همستر کمبت / همه چیز درباره برداشت توکن و انتخاب کیف پول

با انتخاب گزینه کیف پول های غیر حضانت به صفحه جدیدی هدایت می شوید. (تصویر میانی) در این قسمت اگر آدرس کیف پولی که مشاهده می کنید (فلش سبز) همان کیف پولی است که قبلا وارد کرده اید، می توانید با انتخاب گزینه نشان داده شده در تصویر با فلش قرمز کار را به پایان برسانید و در صورت تمایل انتخاب کنید. آدرس کیف پول دیگری، باید گزینه ای را انتخاب کنید که با فلش آبی مشخص شده است.

اگر مراحل بالا را به ترتیب و مطابق تصویر انجام دهید یک تیک سبز رنگ نمایش داده می شود که به معنی پایان کار است. در پایان باز هم باید تاکید کنیم که انتخاب شما یک کیف پول غیر حضانت باشد تا بتوانید مانند TokenDogs فرآیند برداشت ریالی خود را با موفقیت طی کنید.

227323

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا