ترند های روز

بردلی کوپر برای سومین بار روی صندلی کارگردانی می نشیند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، فیلمبرداری فیلم جدید بردلی کوپر با عنوان «واضح است؟» ماه آینده شروع می شود.

در پایان سال 2023، بردلی کوپر از ساخت سومین فیلم خود به عنوان کارگردان خبر داد. در این فیلم با عنوان “واضح است؟” کوپر با ویل آرنت و امیلی بلانت همکاری می کند تا فیلمی برای سرچ لایت بسازد.

مهر نوشت: بردلی کوپر علاوه بر نویسندگی و کارگردانی در این فیلم نیز بازی خواهد کرد. فیلمنامه توسط ویل آرنت و مارک چاپل نوشته شده است.

حال گفته می شود تولید این فیلم از شهریور ماه آغاز خواهد شد. جزئیات داستان مخفی نگه داشته شده است و مشخص نیست که فیلم درباره چه چیزی است.

کوپر فیلم زندگینامه ای “Maestro” یا “The Conductor” را برای نتفلیکس کارگردانی کرد که در آن نقش کارگردان برنشتاین را بازی کرد و این فیلم نامزدی اسکار را به دست آورد. او قبل از آن ابتدا با فیلم «ستاره ای متولد شد» در سال ۲۰۱۸ روی صندلی کارگردانی نشست و فیلمش ۸ نامزدی اسکار را به دست آورد و جایزه ترانه اصلی فیلم را از آن خود کرد.

کوپر که در سال 2001 با فیلم کمدی «تابستان گرم و مرطوب آمریکایی» شروع به کار در فیلم کرد، در کمدی رمانتیک «دفترچه یادداشت امیدوار» (2012)، کمدی سیاه «حیله‌گر آمریکایی» (2013) و فیلم زندگی‌نامه ایفای نقش کرده است. . «تک تیرانداز آمریکایی» (2013، 2014) که تهیه کننده آن نیز بود، موفقیت بیشتری کسب کرد و برای بازی در این فیلم ها 4 بار نامزد اسکار شد و دهمین بازیگری شد که در 3 سال متوالی نامزد اسکار شد. در سال 2014 در برادوی در نمایش “مرد فیل” ظاهر شد و نامزد دریافت جایزه تونی شد. او همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار برای تهیه‌کنندگی «جوکر» در سال ۲۰۱۹ و «کوچه کابوس» دل تورو در سال ۲۰۲۱ شد.

همچنین اخیراً اعلام شد که بردلی کوپر در سال 2025 مستندی در مورد مراقبان خانواده برای تلویزیون تولید می کند. این فیلم به بررسی مسائل سیستمی در سیستم مراقبت می پردازد تا به مشکلات بیش از 50 میلیون آمریکایی که بدون پرداخت حقوق از بیماران خود در خانه مراقبت می کنند، رسیدگی کند.

مشارکت کوپر از یک تجربه شخصی ناشی می‌شود و او در بیانیه‌ای گفت: “وقتی پدرم به سرطان مبتلا شد، این یک زنگ بیدارباش برای من بود، چیزی که واقعاً چشمان من را به دنیای مراقبت باز کرد.” هرکسی در مقطعی از زندگی خود دیگر نگران عزیزان خود نخواهد بود. تنهایی می تواند فردی را که این مشکل را تجربه می کند غلبه کند و احساس طاقت فرسا کند. صحبت در مورد این موضوع در سطح ملی بیشتر کمک خواهد کرد و من فکر می کنم با هم می توانیم تفاوت ایجاد کنیم و به مراقبان خانگی کمک کنیم.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا