ترند های روز

برادران وارنر 1000 کارمند خود را اخراج خواهد کرد

بر اساس گزارش آنلاین، دور جدیدی از اخراج ها برای برادران وارنر دیسکاوری آمده است، اگرچه تعداد کارمندانی که تحت تأثیر این موج قرار گرفته اند کمتر از تعدیل های گسترده تحت رهبری دیوید زاسلاو در سال گذشته است.

در یک اقدام جدید کاهش هزینه در این شرکت، بخش های مالی، امور بازرگانی، تولید و Streamer Max نزدیک به 1000 کارمند خود را از دست خواهند داد. این منبع داخلی گفت: بیشتر حذف در بخش مالی و اداری خواهد بود و در مجموع کمتر از 10 کارمند مکس اخراج خواهند شد.

کارمندانی که در حال اخراج هستند هنوز از این تصمیم مطلع نشده اند.

این حرکت آخرین گام به سمت کوچک کردن شرکت برادران وارنر دیسکاوری است. در ماه‌های پس از تعطیلی آوریل 2022، زمانی که WarnerMedia و Discovery برای ایجاد شرکت جدید ادغام شدند، هزاران کارمند اخراج شدند. اخراج ها به طور پراکنده در طول سال 2023 ادامه یافت و در میان فصل سخت در تجارت استریم هالیوود، و همچنین اعتصابات انجمن نویسندگان و بازیگران، که به HBO و مکس شدیدا ضربه زد، افزایش یافت.

سرویس استریم جدید این شرکت که اکنون ترکیبی از مکس و HBO است، قرار است در بهار 2023 راه اندازی شود و این شرکت استراتژی استریم خود را تغییر داده است و چندین سری اصلی Max را در آینده برنامه ریزی کرده است، از جمله پنگوئن از دی سی، یک پیش درآمد. به فیلم این فیلم موفق “Welcome to Door” و اقتباس تلویزیونی از “هری پاتر” شبکه HBO خواهد بود.

در همان زمان اعلام شد که Fox Entertainment حدود 30 نفر و CNN حدود 100 نفر را اخراج خواهند کرد.

اخیراً موج بزرگی از اخراج چندین شرکت در صنعت سرگرمی به راه افتاده است و در ابتدای سال جدید، بخش Ginimag مایکروسافت 1900 نفر، گروه موسیقی یونیورسال صدها نفر، گوگل و آمازون صدها نفر را اخراج کردند. از کارکنان هر کدام. .

شرکت “وارنر مدیا” در زمان شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن، حدود 800 کارمند استودیوی فیلمسازی برادران وارنر و شبکه HBO را در خود جای داده بود.

245220

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا