ترند های روز

برادران وارنر با پوشش خبری بازی های المپیک رکوردها را شکست

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، کمپانی برادران وارنر دیسکاوری به دلیل کسب رکورد پخش و آمار بینندگان پوشش خبری بازی های المپیک 2024 پاریس در اروپا، می تواند مدال طلای بازی های المپیک امسال را در رشته صدا و سیما مدعی شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ارقام رسمی این شرکت که دیروز (دوشنبه) منتشر شد نشان می دهد که این شرکت در مجموع ۲۱۵ میلیون بیننده در اروپا در پلتفرم های تلویزیونی و استریم خود داشته است که نشان دهنده ۲۳ درصد یا ۴۰ میلیون نفر بیشتر است. این یکی از بازی های المپیک 2020 توکیو است.

این گروه بیش از 7 میلیارد دقیقه برنامه‌نویسی را در تمامی پلتفرم‌های خود پخش کرد که 6 برابر بیشتر از بازی‌های توکیو بود. رکورد پخش استریم توسط مشترکان مکس و دیسکاوری پلاس در روز یکشنبه 4 آگوست، روز فینال 100 متر مردان، مسابقه مدال طلای تنیس بین نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراز، آخرین روز تست شنا و فینال دوچرخه سواری جاده زنان تام کروز همچنین پرچم المپیک را در مراسم اختتامیه بازی های المپیک 2024 پاریس به اهتزاز درآورد.

پوشش بازی‌های المپیک به افزایش مشترکین برادران وارنر کمک کرد، با ثبت نام مشترکین جدید پخش جریانی پولی در طول دوره بازی‌ها، مشترکان توکیو 2020 77 درصد افزایش یافتند.

جی بی پرت، مدیر عامل شرکت و رئیس پخش جهانی بازی ها، گفت: «پاریس 2024 از همه انتظارات برای طرفداران و مخاطبان و بخش استریم مک و برادران وارنر دیسکاوری فراتر رفت و ما میلیون ها مشترک جدید و میلیون ها بیننده میلیاردها تماشاگر اضافه کردیم. هر روز.” دقایقی از محتوا در جریان بازی ها وجود داشت. وی با تاکید بر اینکه رشد جریان شرکت رو به افزایش است، گفت: همچنان تقریبا نیمی از بازار جهانی را در اختیار داریم.

امسال این شرکت با تغییرات زیادی برای بازی‌های المپیک پاریس روبرو شد و اولین مرحله بازی‌ها را از زمان ادغام دیسکاوری و وارنر مدیا تجربه کرد و همزمان سرویس پخش مستقل Max a را در اروپا راه‌اندازی کرد 21 در 20 کشور اروپایی. کشورها و از 11 ژوئن این سرویس در فرانسه نیز راه اندازی شد.

بازی های المپیک در 47 بازار به 20 زبان در اروپا در پلتفرم های پخش مکس و دیسکاوری پلاس که هر دو متعلق به برادران وارنر هستند و از طریق تلویزیون کابلی و آنلاین از طریق کانال های یورو اسپورت پخش شد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا