ترند های روز

با شادی و استقبال مردم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری فارسیرو اداره کل هنرهای نمایشی، مراسم افتتاحیه با حضور جمعی از هنرمندان داخلی و خارجی، مسئولان داخلی و علاقمندان به هنر نمایشی چهارراه شبرنگ مریوان آغاز شد و مردم با حضور در محل مراسم به تعداد زیاد اعداد

راهپیمایی شاد هنرمندان در خیابان های مریوان فضای پرنشاطی را ایجاد کرد. اجرای نمایش به مناسبت افتتاحیه جشنواره و اجرای گروه موسیقی عراقی سلیمانیه; حس خاصی به این رویداد داد.

این جشنواره که به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای تئاتر خیابانی کشور شناخته می شود، میزبان گروه های تئاتری از سراسر ایران و چندین کشور خارجی است.

هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان قرار است تا 4 مهرماه در پارک شانو، پارک ملت، دریاچه زریبار و میدان امام حسین (ع) مریوان برگزار شود و نمایش های خیابانی متنوعی با مضامین مختلف فرهنگی و اجتماعی برای عموم مردم در شهر مریوان برگزار می شود. رده های ایران، آلترناتیو، بین المللی، جشنواره ها و گردهمایی ها به رقابت خواهند پرداخت.

این جشنواره با هدف ترویج تئاتر خیابانی و ایجاد پیوند فرهنگی بین هنرمندان داخلی و خارجی و کمک به رونق اقتصادی تئاتر و گردشگری برگزار می شود. هر ساله توانسته توجه بسیاری از علاقه مندان به این هنر را به خود جلب کند و حضور پرشور مردم محلی در این رویداد نشان دهنده علاقه و علاقه آنها به هنر تئاتر خیابانی و این جشنواره است.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا