ترند های روز

بازیگر نقش جانگ بوگو در سریال امپراطور دریا پس از 20 سال / عکس

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، چوی سو جونگ در 28 دسامبر 1962 در سئول کره جنوبی به دنیا آمد. او برای نقش‌هایش در درام‌های تاریخی امپراتور دریا (2004) در نقش جانگ بو-گو و دای جو-یونگ (2006) و رویای حاکم بزرگ (2012) در نقش پادشاه مویل مورد تحسین قرار گرفت.

به گزارش فرادید، امپراطور دریا (به کره ای: 해신) نام یک مجموعه تلویزیونی حماسی است که در سال 2004 از شبکه KBS2 کره جنوبی پخش شد. این سریال درباره زندگی یک ژنرال شیلائی به نام جانگ بوگو ساخته شده است. این چهارمین درام تاریخی تولید شده با کیفیت HD است و بیشترین پخش را در میان درام های ویژه KBS دارد.

داستان سریال در مورد برده ای به نام گونگ بوک است که همراه با دوستش جانگ نیون سختی های زیادی را تحمل می کند. دزدان دریایی پدرش را می کشند. بعداً توسط شخصی به نام یئوم جانگ آموزش می بیند و پس از آموزش نسبی در رشته رزمی در مسابقه انتخابی محافظان لیدی جامی شرکت می کند. خانم جامی از نجیب زاده ها و ثروتمندان به شمار می رود و تاجر و سیاستمدار است.

در نهایت گونگبوک به عنوان محافظ لیدی جامی استخدام می شود. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می شود. از سوی دیگر، یئوم جانگ (دزد دریایی شجاع و شجاعی که در نوجوانی به گونگ بوک هنرهای رزمی آموخت) نیز عاشق لیدی جانگ هوآ می شود. لیدی جانگ هوآ از زمانی که پدرش را از دست داد (پدرش توسط یام جانگ در جریان حمله دزدان دریایی کشته شد) در کودکی تحت سرپرستی لیدی جامی بوده است.

گونگ بوک که به محافظان لیدی جامی پیوسته بود، به آرامی از فعالیت های غیرقانونی او مطلع شد و قصد داشت او را از قدرت سرنگون کند. خانم جامی نیز به جرم خیانت او را اخراج می کند و به عنوان برده به چین می فرستد. در قرن نهم شیلا به یکی از بزرگترین کشورهای تجاری جهان تبدیل شد و با تلاش جانگ بوگو و دوستانش به چهارمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شد.

۲۴۵۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا