ترند های روز

بازیگر زن ایرانی در جشنواره آمریکا برنده جایزه جهانی شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، شبنم مقدمی که با فیلم زنبور کارگر به کارگردانی افشین صادقی در جشنواره بین المللی «عشق» حضور داشت، موفق شد جایزه بهترین مدل زن این جشنواره را از آن خود کند.

جشنواره بین المللی فیلم عشق در سال 2015 با هدف ارائه فیلم هایی درباره صلح و کمک به کودکان جهان راه اندازی شد. این جشنواره در ابتدا تنها متقاضیانی از کشورهای انگلیسی زبان می پذیرفت، اما از سال 2022 با هدف صلح جهانی، فیلم هایی از سراسر جهان در مسابقه آن شرکت خواهند کرد.

امسال در بخش فیلم بلند، سه فیلم «زنبور کارگر» افشین صادقی، «زنی با ارابه چوبی» ساخته خدادا جلالی و «آخرین تانگو با پری» ساخته اشکان شاپوری از ایران به نمایش درآمد. در این جشنواره در نهایت فیلم افشین صادقی موفق شد در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن (شبنم مقدمی) و بهترین کارگردانی فیلمبرداری (روزبه راگا) جوایز را از آن خود کند.

فیلم سینمایی «زینبور کارگر» محصول سال 1397 و پس از سه سال در شهریور 1402 اکران شد. شبنم مقدمی در این فیلم نقش زنی به نام «الهام فروزنده» را بازی می کند که نامزد حضور در انتخابات مجلس می شود. . او در آستانه موعظه با چالش بزرگی روبروست. پسرش در اثر دعوا مردی را می کشد و او سعی می کند پسرش را تبرئه کند.

شبنم مقدمی تاکنون برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «امروز»، «زاپاس» و «نفس» و همچنین جوایزی از انجمن منتقدان و نویسندگان فیلم، جشنواره حافظ و فیلم ایرانی شده است. جشنواره.

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا