ترند های روز

بازیگر جوان و تجربه کاری شدید؛ 9 ساعت زیر بارون بودم.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، آیسان راستی بازیگر فیلم پیشمرگه جدید علی غفاری که در چهل و سومین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور می یابد، می گوید: برای بازی در فیلم پیشمرگه آنقدر زیر باران بودم که تا به حال ساخته نشده بود. . من چنین تجربه ای داشتم. 9 ساعت زیر باران خیس شدم.

به گزارش ایرنا، بازیگر سریال هتلی (سامان غنائمی) افزود: آنقدر زیر باران بودم که تمام بدنم خیس شده بود. با وجود سردی بدنم کمی استراحت کردم و سپس به بازی خود ادامه دادم اما چیزی مانع از ادامه بازی ام نشد.

آیسان هفت ساله بازی در فیلم قصر را یکی از بهترین تجربیات بازیگری خود خواند و گفت: برای من خیلی لذت بخش بود چون باید با بچه های دیگر برنامه اجرا می کردم.

بازیگر سریال قاضی می گوید: یکی از آرزوهایم این بود که بازیگر شوم و الان که هستم به جشنواره فیلم فجر فکر می کنم و به زودی به این جشنواره می روم تا به همه بگویم هر آرزویی باید محقق شود. برآورده شد و من بسیار خوشحالم که رویاهایم به حقیقت پیوستند.

از پدر و مادرم تشکر می کنم که از من برای رسیدن به آرزوهایم حمایت کردند و روزی که اولین جایزه ام را گرفتم آن را به پدر و مادرم تقدیم خواهم کرد.

روستایی که از چهار سالگی وارد سینما شده و در کلاس های بازیگری درس می خواند، می گوید: بدون آموزش نمی توانی بازیگر خوبی شد. با آموزش است که بازیگر می تواند توانایی های خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

۲۴۴۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا