ترند های روز

بازیگر ارباب حلقه ها یک ساندویچ رایگان دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، اگرچه به گفته کیت بلانشت، «ارباب حلقه‌ها» یکی از پرفروش‌ترین مجموعه فیلم‌های تاریخ سینماست و به گفته کیت بلانشت، ۲.۹ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخته است، اما این لزوما به این معنا نیست که بازیگرانی که ظاهر خواهند شد. در سه گانه پیتر جکسون دستمزد خوبی گرفتند.

به گزارش مهر، در برنامه زنده اندی کوهن، وقتی مجری برنامه از بلانشت پرسید که برای کدام فیلم بیشترین دستمزد را دریافت کرده است و او حدس زد که باید «ارباب حلقه ها» باشد، پاسخ بلانشت این بود: آیا با من شوخی می کنی؟ نه، هیچکس برای آن فیلم پول نگرفت. وقتی کوهن از او پرسید که آیا حقوق او شامل درصدی از فروش است، بلانشت گفت: نه! به خاطر این حرف ها نبود نه هیچی

وی در ادامه به داستان پیتر جکسون و فیلم کمدی زامبی‌اش در سال 1992 که با عنوان «Mind Off» در آمریکای شمالی اکران شد، اشاره کرد و گفت: «می‌خواستم با فردی که «Mind Off» را ساخته بود کار کنم.

این بازیگر استرالیایی در سه گانه ارباب حلقه ها نقش گالادریل، یک جن سلطنتی سرزمین میانه با توانایی های جادویی قدرتمند را بازی کرد و دوباره نقش خود را در سریال هابیت کارگردان نیوزیلندی که پیش درآمدی بر ارباب حلقه ها است، بازی کرد. تکرار کرد.

او تنها بازیگر «ارباب حلقه‌ها» نیست که از دستمزد کم خود برای این حماسه خارق‌العاده صحبت کرده است و اورلاندو بلوم، بازیگر نقش الف لگولاس، در مصاحبه‌ای در سال 2019 گفت که فقط 175000 دلار برای آن دستمزد دریافت کرده است. هر سه فیلم

بلانشت درباره حقوق «ارباب حلقه‌ها» می‌گوید: «بیشتر ساندویچ‌های رایگان دریافت می‌کردم. بازیگران زن آنقدر که شما فکر می کنید دستمزد نمی گیرند.

این بازیگر برای تبلیغ فیلم علمی تخیلی «سرزمین های مرزی» که از امروز (جمعه) در سینماها اکران می شود، شرکت کرد. این فیلم بر اساس بازی ویدیویی محبوبی به همین نام ساخته شده است و بلانشت در نقش لیلیت، قانون شکنی که پس از استخدام توسط سازنده اسلحه اطلس (ادگار رامیرز) برای یافتن دختر گمشده خود، به سیاره خانه خود پاندورا بازمی گردد، ساخته شده است. در این فیلم کوین هارت، جیمی لی کرتیس، آریانا گرینبلات، فلوریان مونته‌انو، جک بلک و جینا گرشون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کیت بلانشت برای بازی در نقش الیزابت اول در درام الیزابت (1998)، برنده جایزه گلدن گلوب و بفتا برای بهترین بازیگر زن شد و اولین نامزدی اسکار خود را دریافت کرد. او برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در نقش کاترین هپبورن در درام بیوگرافی اسکورسیزی “هواپیما” (2004) و اسکار بهترین بازیگر زن برای بازی در نقش یک زن مشکل دار در کمدی-درام وودی آلن “جاسمین غمگین” (2013) شد. . خودش آن را درآورد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا