ترند های روز

بازیگری که خانواده اش به او اجازه بازی با حمید لولایی و مریم امیرجلالی را ندادند

ماهرخ عباسپور: فیلم سینمایی «حبس مجدار» به کارگردانی محمدحسام حدادیان در گروه سینمایی «هنرو تقبره» اکران می شود و با توجه به اینکه این فیلم یکی از هشت فیلم داستانی پرفروش تاریخ «هنرو تقبره» است، گفت و گو کردیم. با زهرا نامور یکی از بازیگران زن این فیلم که در ادامه می خوانید.

زهرا نامور درباره نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت: سال سوم دبیرستان بودم که وقتی از مدرسه برمی گشتم آگهی جذابی برای جذب بازیگر دیدم خیلی دلم می خواست بروم و این کار را تجربه کنم. رفت و برای نقش عروسک تمرینات را شروع کردیم و از آنجایی که خانواده ام با این حرفه موافق نبودند، پس از مدتی به صورت مخفیانه به تمرینات بازیگر اصلی نمایش رفتم او مریض شد و به من گفتند که باید آن نقش را برای یک تلویزیون انتخاب کنم و کم کم آن نقش به من رسید و این اشتیاق و جذابیت برای بازیگری برایم بیشتر شد.

وی ادامه داد: نام این نمایش «هپو خان» بود که پس از جایگزینی من به عنوان بازیگر نقش اول به «هاپو خانم» تغییر یافت و این نمایش در مورد تهاجم فرهنگی بود و بعد از این کار نقش یک بازیگر به من پیشنهاد شد. منشی سریال «چارخونه» (در این سریال جواد رضویان، مریم امیرجلالی و حمید لولایی ایفای نقش کردند) اما متاسفانه خانواده ام اجازه حضور در این سریال را به من ندادند، اما نتیجه نداد در سال های پیش دانشگاهی در فرهنگسرای نیاوران در پروژه «مرگ چخوف» آنقدر لذت بردم که بعد از آن به جای حضور در کلاس های دانشگاهی. علاوه بر تحصیل، دو جشنواره نمایشی در مشهد و تهران دریافت کردم.

نامور درباره بازی های اخیر خود گفت: نمایش «ابی چهان» کاوه مهدوی به تازگی در مجموعه تئاتر شهر به پایان رسیده و در حال حاضر مشغول تمرین «فصل خون» به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی اشکان اسکندری فر هستم که به زودی در تالار حافظ روی صحنه می رود. . یکی دیگر از کارهایی که مدتی پیش درگیر آن بودم، «کلنل» به کارگردانی امیر بشیری بود که در تالار وحدت اجرا شد و نازنین بیاتی، محمد معتمدی، سیامک صفری، الهه شه پرست، کاظم سیاحی و اتابک نادری از بازیگران من بودند. تئاتر بود.»

این بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما درباره اولویت خود گفت: بعد از تجربه حضور در سریال «برف سروصدا» و با وجود اینکه تجربه همکاری با آقای آذربایجانی بسیار خوب بود، سخت گیری بیشتری در انتخاب سریال داشتم. سلسله. . من به دنبال یک شغل چالش برانگیزتر هستم. من تجربه تصویرم را دوست داشتم، اما می دانم که همیشه دلتنگ تئاتر و تشویق مردم خواهم بود.»

بازیگر فیلم «حابس مجرد» درباره تجربه حضور در این فیلم گفت: از طریق یکی از دوستانم به آقای حدادیان معرفی شدم و نقش مونا به من پیشنهاد شد. روزهای خیلی خوب و تجربه خوشایندی داشتم. البته در یکی دو روز اول تجربه تلخی داشتم چون اولین بار بود که جلوی دوربین فیلمبرداری بودم و در اولین برداشت آن را برش دادند و در مسیر اشتباه رفت و به نظر می رسد. مثل اینکه خیلی بی ادبانه و ظاهراً بیش از حد رفتار کرده بودم.

وی ادامه داد: آخرین روزی که نمایشنامه ام را تمام کردم، آقای مهدویان که تهیه کننده آن پروژه بود، فیلمنامه ای را برایم فرستاد و پس از خواندن آن به آقای حدادیان گفتم که فکر می کنم از بازی من راضی نیست، اما به من گفتند نه، اصلاً اینطور نیست و تو خیلی سریع با گروه سازگار شدی و اینجا بود که پروژه بعدی من با آقای مهدویان شکل گرفت.

نامور درباره همبازی هایش در «زندان لیسانسه» گفت: در این فیلم با آقایان سیاوش چراغی پور، علیرضا مویدی، مهرداد ضیایی، پیمان مقدمی و مهدی کوشکی بازی کردم که تجربه بسیار خوبی را برایم رقم زد.

زهرا نامور در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: «پیاده روی علف خشک» به کارگردانی آقای مهدویان از دیگر پروژه هایی است که به همان شکلی که اشاره کردم به آن پیوستم. آناهیتا افشار و بانیپال شومون همبازی های من در این فیلم بودند. آقای مهران مهدویان که در این فیلم نقش برادرم را بازی کردند. این فیلم هنوز اکران نشده است که امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد و بتوانیم این فیلم خوب را با هم روی پرده سینما تماشا کنیم.

وی ادامه داد: فیلم «بدون یادداشت» به کارگردانی آقای مهدویان کار دیگری است که انجام دادم و این فیلم هنوز اکران نشده و در لیست فیلم های در حال اکران و اکران من قرار دارد. زاغچی» به کارگردانی سروش حسینجانی که هنوز اکران نشده است فیلم «جاگرخون» به کارگردانی وحید نیکراد از دیگر پروژه هایی است که در آن بازی کرده ام و به زودی پخش و اکران بین المللی خود را آغاز می کند.

این بازیگر تئاتر و سینما درباره حضورش در سریال «برف بی صدا می بارد» گفت: بعد از بازی در «زندان مجرد» تجربه بازی در سریال آذربایجانی آقای پوریا به نام «برف بی صدا» را هم داشتم. که از شبکه سه پخش می شد، حضور داشتم».

نامور درباره اساتیدی که داشته است گفت: حسن فتحی، رضا بهبودی، رضا کشاورز، آناهیتا اقبال نژاد، شهرام شاه حسینی، پریسا بینات و آرش آبسالان از جمله اساتیدی هستند که افتخار کسب تجربه و یادگیری از آنها را داشته ام.

زهرا نامور در پایان گفت: برخی از دوستانم که فیلم «زندان مجرد» را دیده بودند به من گفتند که تو واقعا اینطور نیستی و چرا اینقدر در فیلم بد بودی؟ خیلی خوشحالم که بازی کردم. نقشی که در مقابل تماشاگر است.” باورپذیر است. در پایان امیدوارم اکران “Prisión Única” همانطور که تاکنون دریافت شده است ادامه داشته باشد و فیلم هایی که در صف دارم نیز منتشر شوند تا بتوانیم آنها را ببینیم. با هم روی اکران سینمای کشور.

در فیلم سینمایی «حبس مجرد» به کارگردانی محمدحسام حدادیان که از ۱۵ خرداد در گروه سینمایی «هنرو تقبره» اکران می شود; مهدی کوشکی، سیاوش چراغی پور، وحید نیکراد، پیمان مقدمی، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی، سیدجواد یحیوی، ثریا قاسمی در کنار مرسانا حدادیان و ایلان هنرنمایی کرده اند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا