ترند های روز

بازگشت «سلمان فارسی» به شهرک غزالی / 5 سریال دیگر در مرحله تولید و پیش تولید از بهروز غریب پور تا سعید سلطانی

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مهدی میرچی مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی در گفت وگو با ایسنا از آغاز پروژه های جدید در شهرک غزالی خبر داد.

به گفته میرچی، فصل جدید سریال «هکایتای کمال» در مرحله پیش تولید است و تصویربرداری این سریال از اول مهرماه آغاز می شود.

سریال سلمان فارسی

به گفته وی، پروژه «سلمان فارسی» تولید قطعات جدید این سریال را از مهرماه در شهر غزالی آغاز می کند و دکورهای این سریال همچنان در حال آماده شدن است.

بازگشت از

سری توبی

وی همچنین از آخرین روزهای تصویربرداری «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی خبر داد و گفت: این سریال که در حال پخش است آخرین روزهای تصویربرداری را پشت سر می گذارد و تا 15 روز دیگر تصویربرداری آن به پایان می رسد.

بازگشت از

سریال سوجان

میرچی همچنین از ادامه تصویربرداری «سوژان» در شهر غزالی خبر داد و گفت: این سریال به تهیه کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی حسین تبریزی این روزها در شهر غزالی در حال تصویربرداری است و گروه سازنده در شهر غزالی کار خود را آغاز کرده اند. برای چند روز

این سریال که تولید آن از سال گذشته آغاز شد روزهای پایانی تولید را سپری می کند. در فصل اول وقایع تاریخی سال های 1310 تا 1357 گیلان در یک سلسله 60 فصلی روایت می شود و مهم ترین مضمون آن نقش و اهمیت زن در خانواده و جامعه است.

ثریا قاسمی، سید مهرداد ضیایی، حمیدرضا نعیمی، مهران رجبی، مهدی صبایی، بهادر زمانی، علی مرادی، غزاله اکرمی، افشین غیاثی، رامین راستاد، حدیث نیکرو، ساغر عزیزی، شیرین محسنی، زهرا جهرمی، فرج دوستی، فرج دوستی، فرج دوستی. عباسی، بهمن دان، اتابک نادری، فریده دریماج، علی علیپور، نگار بابایی، امین چنارانی، مهران ضیغمی، فرخنده طالبی، مرجان متقی، بهمن صادق حسنی، مرتضی علم، فاطمه حاجوی، منیره حسین‌ساحانی زاده، باقر یکتا، فریبرز زیده سرایی و عادل علیزاده از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

داستان این سریال داستان زندگی «سوژان» دختری گیلانی از نوجوانی تا مادری و مادربزرگ شدن اوست و در این دوران بخش‌های مهمی از تاریخ معاصر ایران و گیلان روایت می‌شود.

بازگشت از

آقای قاضی سری

میرچی همچنین از آغاز فصل جدید «آقای قاضی» در شهرستان غزالی خبر داد و گفت: فصل جدید این سریال اوایل آبان ماه در شهر غزالی که لوکیشن این سریال بود تولید می شود.

میرچی در پایان از ساخت سریال عروسکی با عنوان طلا بلا به کارگردانی بهروز غریب پور در شهر غزالی خبر داد.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا