ترند های روز

بازدید وزیر فرهنگ از محمدعلی بهمنی

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاد بهمنی شاعر و غزل سرای هرمزگانی خبر داد و گفت: مردم برای بهبود این امر دعا کنند. شاعر برجسته

اسماعیل جهانگیری گفت: دقایقی پیش با دختر استاد بهمنی تماس گرفتم و وضعیت استاد را جویا شدم اما متاسفانه حال این شاعر و غزل سرای هرمزگانی خوب نیست.

وی افزود: این استاد در روزهای اخیر تحت عمل جراحی قرار گرفت اما در حال حاضر او هوشیاری ندارد و آنها هوشیار نیستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: ساعت 14 امروز سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیمارستان محل بستری شدن استاد بهمنی از این چهره برجسته فرهنگ و ادب عیادت کرد. کشور و از وضعیت سلامتی او پرسید. بهمن آمد.

وی با تاکید بر اینکه حال عمومی استاد بهمنی مساعد نیست، تصریح کرد: مردم برای شفای عاجل این شاعر و غزلسرای برجسته ایرانی دعا کنند.

جهانگیری گفت: استاد بهمنی افتخار استان هرمزگان و بزرگترین غزل سرای معاصر ساکن در میان ماست.

وی تاکید کرد: من نیز به عیادت این شاعر بزرگ استان خواهم رفت و دعا می کنیم که استاد هر چه زودتر سلامتی خود را بدست آورد.

پروفسور محمدعلی بهمنی خردادماه امسال به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد. او در همان ماه با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.

از این شاعر جنوبی مجموعه شعر باغ لعل (1350) در بیوزنی (1351) عامیانه (1355) گیسو، کلاه، کفتر (1356) گاهی دلم برایم تنگ شده (1369) دهاتی (1377) غزل (1377) (1377) عشق است. (1378) تو نیستی (1379) کاسه آب دیوژن به من آرامش بده (1380) این خانه سخنان آتش دارد (1382) من هنوز زنده ام و به غزل فکر می کنم (1388) بیا غزل زندگی کنیم (گزیده غزل) ) (1392) و… منتشر شده است.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا