ترند های روز

این بازیگر درگذشت – فارسیرو

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، بازیگر 98 ساله سینمای فرانسه که در فیلم هایی چون «زندگی شیرین» فلینی ایفای نقش کرده و در فیلم پرفروش آنتونیونی حضور داشته است، در فیلم «مومیایی و» در کنار پیتر کوشینگ و کریستوفر لی بازی کرد در کنار کاترین دونو در فیلم «انزجار» پولانسکی درگذشت.

به گزارش مهر، ایوان فورنو بازیگر پر زرق و برقی بود که در فیلم های خاطره انگیزی از جمله «دوستان دختر» ساخته میکل آنجلو آنتونیونی که در سال 1955 برنده جایزه شیر نقره ای ونیز شد، «زندگی شیرین» فدریکو فلینی در سال 1960 و «انزجار» به ایفای نقش پرداخت Polanski از سال 1965. نام تجاری خود.

به گفته پسرش، او در خانه بر اثر عوارض سکته درگذشت.

او همچنین نقش اصلی زن را در فیلم ترسناک مومیایی در سال 1959 با بازی پیتر کوشینگ و کریستوفر لی بازی کرد و اگرچه پروژه را ایده آل نمی دید، اما گفت که در نهایت از بازیگران این فیلم یاد گرفت که «اگر فیلمی مانند مومیایی بسازید. ، جدی نگیرید و دل و جان خود را در آن نگذارید، می توانید فیلم را خراب کنید.” او این سخنان را در کتاب «کریستوفر لی و پیتر کوشینگ و سینمای وحشت» نوشته مارک ای میلر در سال 2010 بیان کرد.

این بازیگر که در طول دوران حرفه‌ای خود در فیلم‌های ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی ایفای نقش کرده است، در فیلم دوستان و نامزد سرخورده روزنامه‌نگار مارچلو در شاهکار زندگی شیرین فلینی نقش یک فرد اجتماعی انتقام‌جو را ایفا کرد. در فیلم هیجان انگیز پولانسکی “انزجار” او همچنین نقش خواهر بزرگتر شخصیت آشفته کاترین دونو را بازی کرد.

الیزابت ایوان اسکاچارد در سال 1926 در فرانسه از پدر و مادری بریتانیایی به دنیا آمد و به زودی با خانواده اش به انگلستان نقل مکان کرد و در مدرسه آکسفورد و آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک تحصیل کرد و در سال 1951 فارغ التحصیل شد.

او نام دخترانه مادرش، فرنو را برگزید و برای اولین بار در نمایشنامه‌هایی مانند «مکبث» و «رام‌کردن مرد زیرک» روی صحنه ظاهر شد و از فیلم‌های اولیه‌اش می‌توان به «امشب بیا و مرا ملاقات کن» و «عشق در» نام برد مونت کارلو”. این توسط مرل اوبرون در سال 1952 ساخته شد.

سال بعد، او در اپرای گدای پیتر بروک به همراه خانه تیرهای لارنس اولیویه و مایکل اندرسون و استاد بالانترا در کنار ارول فلین بازی کرد و همین نقش را در شمشیرهای متقاطع و جنگجویان بازی کرد. او آن را در سال 1954 و 1955 تکرار کرد.

کارنامه او همچنین شامل «لیسبون» (1956) ری میلان، «قاتل» کلود اوتان لارا (1963)، «اسرار دکتر مابوس» (1964) اثر دویکتو د سانتیس و «رسوایی» کلود شابرول (1967) است. . ).

او با ژاک ناتو فیلمبردار فرانسوی ازدواج کرد. این دو هنگام فیلمبرداری «داستان کنت مونت کریستو» در سال 1961 با یکدیگر آشنا شدند و از همان سال تا زمان مرگ ناتو در سال 2007 با هم زندگی کردند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا