ترند های روز

ایمانی خوشخو: به حمایت اصناف و مردم تکیه کرده ایم

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، به نقل از ستاد خبری اولین رویداد استارتاپ فیلمنامه، در این مراسم رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: نکته که امروز در این مراسم مطرح شد و به رویکرد چنین رویدادی نیز مرتبط است، تاکید بر سرمایه انسانی است.
در سال های اخیر تصور می شد که همه چیز در تهران است و ذهن ها کمتر به شهر و نیروهای جوان معطوف شده است. خوشبختانه همانطور که وظیفه ما در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی بود، جوانان را به میدان آوردیم.
محمدحسین ایمانی خوشخو در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 160 شرکت در پارک حضور دارند و میانگین سنی افراد فعال کمتر از 30 سال است، خاطرنشان کرد: همه چیز مثل تو شروع شد یعنی ایده ای داشتند، ارائه کردند و معلمان آن ایده ها را آزمایش کردند.

رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ادامه داد: برخی از این ایده ها به زمان بیشتری برای بلوغ نیاز داشت و برخی دیگر پذیرفته شدند، به پارک رسیدند و پس از بلوغ پارک را ترک کردند.
محمدحسین ایمانی خوشخو با اشاره به نفرات برگزیده در این رویداد گفت: این روند یک شروع است. شما ایده خود را ارسال کرده اید و داوران برتر آن را بررسی می کنند، ممکن است برخی انتخاب شوند و کسانی که انتخاب نشده اند باید به کار خود ادامه دهند.
رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با تشکر از سالن نمایش سینما گفت:
هیچ حمایتی از دولت نداشتیم اما با همکاری اصناف و مردم جلو رفتیم و وقتی کار بر دوش مالک افتاد امید است با تغییر مسئولان راه گم نشود. .

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا