ترند های روز

اولین سریال جنایی-عاشقانه با بازی پژمان بازغی، حمید گودرزی و محیا دهقانی را تماشا کنید.

با پایان تصویربرداری سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرهانی; این سریال به زودی جایگزین سریال «سرزمین مادری» می شود.

همشهری آنلاین: نوشت: سروش محمدزاده که پیش از این چندین سریال ساخته بود; آخرین آنها سریال سوران بود که در فضای تاریخ معاصر تولید و به یکی از قهرمانان کرد کشور تقدیم شد. وی همچنین کارگردانی مجموعه های تلویزیونی «نوار زرد» و «همبازی» را برعهده داشته است.
در سریال جدید این کارگردان 45 ساله بازیگرانی چون پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پوراندخت مهیمن، محیا دهقانی، رضا فیاضی و…
داستان این سریال درباره مصطفی کارشناس داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، بر اساس شواهد زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز به داستان‌های تو در تویی برخورد می‌کند.
کارگردانی فیلم «چهارشنبه» و مجموعه تلویزیونی «سیاوش» از کارنامه محمدزاده است.
هفته گذشته صحبت از اختلافات عباس نعمتی نویسنده این سریال و وحید جلیلی معاون رسانه ملی شد. البته این اختلافات به سال 1397 برمی گردد، حالا با وجود اینکه جلیلی در سازمان حضور دارد، نام نعمتی نیز در تیتراژ سریال به عنوان نویسنده دیده می شود.
زمانی که نعمتی «بوی باران» را نوشت و این سریال را محمود معظمی کارگردانی کرد. این سریال توانست مخاطبان زیادی داشته باشد اما مورد هجمه های زیادی قرار گرفت و نوشته های جلیلی و نعمتی بیشتر شد. حالا بعد از گذشت بیش از 6 سال اثر دیگری از نعمتی در حالی پخش می شود که خود جلیلی در سازمان حضور دارد.
به زودی پخش این سریال پلیسی خانوادگی آغاز می شود همانطور که جواد فرهانی درباره این سریال می گوید: این سریال اولین سریال عاشقانه و پلیسی است. یکی از لوکیشن های سریال در خارج از کشور ترکیه است.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا