ترند های روز

اولین حضور «بیتلز» در تلویزیون که تاریخ موسیقی را تغییر داد/عکس

حسین قره: این گروه جوان که خود را بیتلز می نامیدند، در سن 15 یا 16 سالگی تشکیل شد. ماجرای ملاقات چند بچه دبیرستانی علاقه مند به موسیقی به تفصیل آمده است. اما مشکل این بود که اولین عضو گروه پسری 16 ساله به نام “جان لنون” بود، او گروه کوچکی داشت و با کشف “پل مک کارتنی” 15 ساله دیگر گروه از هم گسیخته شده بود. “. “. اضافه شدن “جورج هریسون” به اصرار مک کارتنی بود، “استوارت ساتکلیف”، دوست مدرسه ای جان لنون، ​​نیز زمانی که یکی از نقاشی هایش را فروخت و با پولش یک گیتار خرید و تنها یکی از آنها، به گروه پیوست. درامر توانست این گروه را تکمیل کند.

نام این گروه ادای احترامی است به “بادی هالی”، یک نوازنده مشهور راک که در جوانی در سن زیر 23 سالگی درگذشت. – خواننده آمریکایی در سوگ آواز خواند: “روزی که موسیقی مرد” – بادی هالی گروهی به نام “جیرجیرک ها” داشت، جان لنون و دوستانش گروه خود را “بیتل” (به معنی سوسک) نامیدند، اگرچه آنها ساخته بودند. او تا آن روزها بارها نام گروه را تغییر داد. اما روزی «بیتلز» به اشتباه «بیتل» نوشت و تغییر کرد و این نام برایشان ماندگار شد و به بیتلز معروف شدند.

اولین ظهور از

آنها اجراهای خود را از لیورپول و سپس هامبورگ و منچستر و… آغاز کردند تا اینکه جهانی شدند. آنها و گروه هایی که در انگلیس کار می کردند به فرهنگ موسیقی آمریکا حمله کردند و به طرز عجیبی در موسیقی آمریکایی جایی پیدا کردند و مردم عاشق آنها شدند، برخی آن را تهاجم بریتانیا نامیدند.

اولین ظهور از

در سال هایی که در هامبورگ آلمان بودند و در آنجا به شهرت رسیدند، دردسرهای زیادی ایجاد کردند، اگرچه دوستشان ساتکلیف در همان سال ها بر اثر سکته درگذشت، آنها شروع به ضبط کرده بودند و تا رینگو استار به دنبال درامر بودند. او به گروه پیوست و همه چیز تکمیل شد.

اولین ظهور از

این گروه در سال 1962 با اجرای تلویزیونی دوباره به شهرت رسید. مهاجرت او به آمریکا بر شهرت و جهانی شدن او افزود و تا زمان ترور جان لنون ادامه یافت.

عکسی که مشاهده می کنید مربوط به اولین اجرای این گروه است.

اولین ظهور از

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا