ترند های روز

“انسان” در مقابل هوش مصنوعی در یک آلبوم موسیقی

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، «اینسان» عنوان یکی از جدیدترین مجموعه های موسیقی منتشر شده در مراحل تولید و عرضه محصولات موسیقایی به آهنگسازی و تنظیم بهنام جهانبیگلو است که توسط گروه موسیقی «ترنوش» تقدیم عموم مردم شد. اخیرا روز

به گزارش مهر، در توضیحات تکمیلی پروژه موسیقی «هومن» آمده است:

آلبوم انسان تقابلی با حضور و فعالیت هوش مصنوعی در عرصه‌های کاملاً انسانی مانند هنر است. در اینجا به جای هوش مصنوعی، انسان دخالت می کند. انسان به عنوان کامل ترین و پیچیده ترین موجودی که امروزه می شناسیم.

در این آلبوم با تلفیق سازهای تار، سنتور، عود، ویولن، قوان، نی، تنبور، تمبک و طبل سعی بر ایجاد صدایی متفاوت، حس و حال و هوای جدید ارکستر ایرانی است. حسی که از یک ارکستر سنتی ایرانی انتظار نمی رود.»

گروه «ترنوش» یک گروه موسیقی تلفیقی ایرانی است که تلفیق آن نه در تنظیم سازها، بلکه در حرکت ملودی ها، هارمونی ها و استفاده های خلاقانه و جدید از سازهای سنتی و ملی ایران در موسیقی آنها شکل گرفته است. ضمناً موسیقی این گروه بدون کلام (سازی) و اساساً شبیه موسیقی فیلم (اما ریتمیک تر) و بسیار مطلوب تصویر است. آهنگ ها همچنین به گونه ای تنظیم شده بودند که فضایی متنوع و هیجان انگیز در اجراهای زنده و کنسرت های بزرگ ایجاد کنند.

ترانه‌های ترنوش این قابلیت را دارند که با سازهای ملی دیگر کشورها و فرهنگ‌ها در اجراهای زنده ترکیب شوند.

این گروه موسیقی آلبومی به نام ترنوش منتشر کرده است و آلبوم اینسان دومین مجموعه رسمی این گروه موسیقی است.

عادل کریم زاده نوازنده تار، علیرضا حاج علیشیر نوازنده سنتور، امیر مظاهری نوازنده ویولن، امین رحیمی نوازنده نی، سیاوش عبدی نوازنده سازهای کوبه ای ایرانی، یاسمن نجم الدین نوازنده قانون، بهراد آذرگان نوازنده طبل، سوگلنو کریمی نوازنده ساز. امیرمهدی مقدم عود می نوازد و محسن جلیلی میکس از جمله هنرمندانی هستند که به عنوان نوازنده در این پروژه موسیقایی حضور دارند.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا