ترند های روز

انتقاد تارانتینو از ادامه «داستان اسباب بازی»

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، کوئنتین کارگردان برنده اسکار در مصاحبه ای با بیل ماهر عنوان کرد که اگر این مجموعه انیمیشنی با فیلم چهارم ادامه نمی یافت، «داستان اسباب بازی» می توانست یکی از بزرگترین سه گانه های تاریخ سینما باشد.

به گزارش ایسنا، اولین قسمت پنجم از مجموعه انیمیشن «داستان اسباب بازی» برای سال 2026 برنامه ریزی شده است.

تارانتینو گفت: «من همه فیلم‌های انیمیشنی را تماشا نمی‌کنم، اما از طرفداران بزرگ سه‌گانه داستان اسباب‌بازی هستم. من فکر می کنم تنها یک سه گانه وجود دارد که می تواند تا بی نهایت ادامه پیدا کند، و آن سه گانه دلار است که شامل یک مشت دلار، چند دلار بیشتر و خوب، بد و زشت است. این سه فیلم کاری را انجام می دهند که هیچ سه گانه دیگری تا به حال قادر به انجام آن نبوده است. فیلم اول عالی است، اما دومی آنقدر عالی است و کل ایده را به یک بوم بزرگتر می برد که اولی را کوتوله می کند. و سپس فیلم سوم همان کار را با فیلم دوم انجام می دهد و این چیزی است که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد.”

تارانتینو درباره داستان اسباب‌بازی‌ها می‌گوید: «این یکی از بهترین فیلم‌هایی است که در زندگی‌ام دیده‌ام. اما مشکل اینجاست که سه سال بعد قسمت چهارم ساخته شد که من نمی خواهم آن را ببینم. شما به معنای واقعی کلمه داستان را تا جایی که می‌توانید کامل کردید، بنابراین نه، برایم مهم نیست که خوب باشد. من این سریال انیمیشن را تمام کردم.

به گزارش ورایتی، سریال انیمیشن «داستان اسباب بازی» در چهار قسمت قبلی مورد تحسین جهانی قرار گرفته است. داستان اسباب‌بازی اصلی (1995) به دلیل انیمیشن نوآورانه و داستان‌گویی صمیمانه‌اش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و داستان اسباب‌بازی 2 (1999) نیز از همین رویه پیروی کرد و اغلب به‌عنوان یکی از بهترین دنباله‌های ساخته شده در تاریخ شناخته می‌شود.

«داستان اسباب بازی 3» (2010) این سه گانه را به پایان رضایت بخشی رساند و برنده اسکار بهترین فیلم انیمیشن شد. سرانجام قسمت چهارم این انیمیشن در سال 2019 اکران موفقی داشت.

قسمت جدید و پنجم این مجموعه انیمیشنی به کارگردانی اندرو استانتون ساخته شده است. پیت داکتر، مدیرعامل استودیوی انیمیشن سازی پیکسار دیزنی، قسمت پنجم «داستان اسباب بازی» را غافلگیرکننده خواند و تاریخ اکران آن را 19 ژوئن 2026 اعلام کرد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا