ترند های روز

انتظارات وزیر فرهنگ و ارشاد از یدالله کابلی استاد برجسته خوشنویسی/هزار کلمه بر لب و دهان خاموش

به گزارش فارسیرو، در پی معرفی سید عباس صالحی به عنوان گزینه وزارت فرهنگ و ارشاد نام و جویا شدن از انتظارات جامعه هنری به ویژه با تجربه حضور صالحی در این وزارتخانه؛ یدالله کابلی خوانساری در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارسیرو قرار داد؛ او نوشت: هزار کلمه بر لب های خاموش. من معتقد نیستم که این یادداشت های عبادی کوچکترین تأثیری در فضای متشنج و مقاصد مقدس ما نداشته باشد.

نوشتن از اهمیت جایگاه فرهنگ و هنر که منشا تلاش انسان است، گویای بسیاری است. اهمیت انتخاب رهبران شایسته در این عرصه تاریخی امری خطیر است و بیش از 54 سال از عمر و جوانی خود را وقف ترویج، ترویج و توسعه هنر مقدس خوشنویسی نموده و تلاش های خستگی ناپذیر و مثمر ثمری را بدون پرداخت وجه انجام داده ام. بدون توجه به مردان و خدمتکاران در راه مجد عظمت هنر و فرهنگ کشور را تجربه کرده ام.

علاوه بر آموزش جوانان و ترویج این هنر اصیل کهن که بیانگر هویت ملی این کشور ثروتمند است، در جشنواره ها و همایش هایی با آثار خلاقانه ای که بیانگر شکوه و عظمت ریشه های تمدن ایران زمین است و نقش بسزایی دارد. در تثبیت شعر و درایت و عرفان و فضیلت شاعران و سخنوران برجسته کشور را با خود آورده ام.

او می خواهد به شما کمک کند

متعلق به چه کسی است

با احترام

یدالله کابلی

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا