ترند های روز

امانوئل ماکرون: فرانسه برای حفظ سریال «امیلی در پاریس» در این کشور تلاش می کند/ شهردار رم: آیا رئیس جمهور مکرون مسائل مهم تری برای نگرانی ندارد؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، امانوئل مکرون، رئیس جمهور آمریکا در گفت و گو با «ورایتی» گفت: ما می خواهیم تهیه کنندگان در پاریس بمانند، «امیلی در پاریس» در پاریس معنا دارد و در رم معنا ندارد.

به گزارش CNN، سریال امیلی در پاریس داستان یک دختر 20 ساله آمریکایی، مدیر بازاریابی یک شرکت در شیکاگو را روایت می کند که برای ادامه کار و لذت بردن از فضای پایتخت فرانسه وارد پاریس می شود. نقش «امیلی کوپر» را «لیلی کالینز» بازی می‌کند و یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس است. «دارن استار» سازنده این سریال در پایان فصل چهارم اعلام کرد که فصل پنجم سریال امیلی در رم فیلمبرداری می شود.

پس از اظهارات رئیس جمهور فرانسه، روبرتو گوالتیری، شهردار رم در کانال انتخابی به مکرون پاسخ داد.

گوالتیری، شهردار رم نیز به هالیوود ریپورتر گفت: آیا رئیس جمهور مکرون موضوع مهم تری برای نگرانی ندارد؟

گوالتیری گفت: حداقل می‌خواهم امیدوار باشم که ماکرون شوخی می‌کرد، زیرا او باید بداند که شرکت‌هایی مانند نتفلیکس از سران کشورها دستور نمی‌گیرند و بر اساس فشار سیاسی عمل نمی‌کنند.

ماکرون مدت هاست با این سریال همراه بوده است. همسرش، بریژیت (بانوی اول فرانسه) در فصل چهارم زمانی که امیلی او را در یک کافه دید و درخواست سلفی کرد، لحظات کوتاهی در برنامه داشت. و در دنیای خیالی سریال، بریژیت یکی از پست های شبکه اجتماعی امیلی را در فصل اول به اشتراک گذاشته و لایک می کند.

مکرون درباره حضور همسرش در این سریال گفت: “من فوق العاده مغرور بودم و او بسیار خوشحال بود که این کار را انجام داد. این تنها چند دقیقه است، اما فکر می کنم این یک لحظه عالی برای او بود. فکر می کنم برای تصویر فرانسه خوب است. “امیلی در پاریس” برای جذابیت این کشور بسیار مثبت است.

در حالی که این سریال به دلیل گرایش به کلیشه های پاریسی و اجتناب از مسائلی مانند بی خانمانی در شهر، انتقاد برخی از بینندگان فرانسوی را برانگیخته است، طبق مطالعه مرکز ملی فیلم فرانسه در ژانویه، باعث رونق گردشگری در پایتخت شده است.

این مطالعه نشان داد که حدود یک نفر از هر ده گردشگر پس از تماشای یک فیلم یا سریال خاص تصمیم می گیرد از فرانسه دیدن کند و در 38 درصد از این موارد، «امیلی در پاریس» بود که الهام بخش تعطیلات به فرانسه بود.

با وجود دخالت همسر رئیس جمهور فرانسه در این سریال و تاثیر آن بر گردشگری، مکرون حضور کوتاهی در این سریال را نپذیرفت و به ورایتی گفت: جذابیت من کمتر از بریژیت است.

امانوئل مکرون: فرانسه برای حفظ سریال مبارزه می کند

منبع: CNN

۵۷۵۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا