ترند های روز

الان بازیگر حالش خوب نیست برایش دعا کنید.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، صدرالدین حجازی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون مدتی بود که به بیماری سرطان مبتلا بود، حالا اطرافیانش اعلام کرده اند که این هنرمند در آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است و در بیمارستان به سر نمی برد. شرایط فیزیکی خوب

به گزارش ایسنا، پیگیری ها نشان می دهد این بازیگر در کما به سر می برد و خانواده اش از مردم خواسته اند برای سلامتی صدرالدین حجازی دعا کنند.

چندی پیش از وضعیت نامناسب این هنرمند مشخص شد که سونیا شکیبا، همسر این بازیگر در مصاحبه ای ضمن تایید بیماری صدرالدین حجازی، درخواست کمک در روند درمان وی را مطرح کرده است.

شکیبا اظهار کرده بود: متاسفانه حال آقای حجازی اصلا خوب نیست و مهمتر از همه این است که ایشان یک بیمار خاص محسوب می شوند و تهیه داروهای ایشان برایم سخت است. این در حالی است که ایشان هنرمند این مملکت هستند اما در این مدت بیش از یک سالی که درگیر معالجه آقای حجازی هستم با تلخی و مشقت فراوان هزینه های درمان و بیمارستان را تقبل می کنم. با اینکه بیمه بازنشستگی دارند، اما بیمه فعلی جوابگوی مراجعاتی که ما به بیمارستان، مراکز درمانی و تهیه دارو داشتیم، یک سال است که به ما پول نداده است.»

شکیبا همچنین یادآور شد که از طرف خانه سینما پیگیری کرده بود اما گفته می شد بودجه کافی برای تامین هزینه ها را ندارند اما در این مدت علی دهکردی، پژمان بازغی و فریبا کوثری از این هنرمند دیدن کردند و در اختیار وی قرار دادند. با پول حجازی را برای معالجه گرفته اند.

این بازیگر 76 ساله در فیلم ها و سریال های متعددی از جمله فیلم های «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مشام»، «قرن»، «تردید» و «خرس» بازی کرده است.

«کوچک جنگل»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ»، «زیر زمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چهار دیواری»، «مختارنامه»، متولد نشده رنج، «کیمیا» و «بانوی سردار» از جمله سریال های شناخته شده و خاطره انگیز این بازیگر هستند.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا