ترند های روز

اعضای جدید هیئت مدیره انجمن نمایش ویدیو چه کسانی هستند؟ سرتیپ: ما سعی می کنیم موضوع سکوها را برای سیستم جا بیندازیم

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مجمع عمومی عادی انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدئوی آنلاین ظهر سه شنبه 9 مردادماه در سینما خانه برگزار شد و در این جلسه اعضای جدید هیات مدیره و بازرس انجمن حضور یافتند. انتخاب شده است.

به گزارش اعتماد، در نتیجه انتخاباتی که پس از سایر دستورات جلسه برگزار شد، علی سرتیپی، محمد صراف، محمدجواد شکوری مقدم، حسین میرتاوسی، سعید رسول اف به عنوان اعضای اصلی، سیدرامین موسوی به عنوان علی البدل اول انتخاب شدند. و امیر پروین حسینی به عنوان تعویض دوم.

سعید نوروزی به عنوان بازرس و امیرحسین حیدری به عنوان معاون بازرسی رای دادند.

در ابتدای این جلسه که با حضور چشمگیر اعضا همراه بود، دستور جلسه قرائت شد و سپس علی سرتیپی رئیس هیئت مدیره و محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن به ارائه عملکرد پرداختند. گزارش دهید.

امیر سرتیپ در تشریح اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته در این مجمع گفت: اتفاقی که در این دو سال افتاد این بود که به دنبال دغدغه خود و آقای عسگرپور سعی کردیم مشکل سکوها را برای نظام حل کنیم. ما از هر طرف تحت فشار بودیم و دو سه سکوی اصلی بیشتر تحت فشار بودند.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم به جامعه، مردم، مسئولین و نظام توضیح دهیم که کار تریبون ضد انقلاب، ضد نظام و ضد تلویزیون نیست. این امر به لطف کار فشرده ای که انجام شد، جلسات متعددی که با دوستان در مجلس داشتیم و دیدار با آقای مخبر به عنوان معاون رئیس جمهور و دیدار با سرپرست دادستان کل کشور برای روشن شدن موضع این شورا رخ داد. سکوها “

سرتیپ از اعضایی که مسئولیت جدید هیأت مدیره را بر عهده می گیرند خواست جسارت کمک به یکدیگر و کمک به مشکلات را داشته باشند.

عسگرپور توضیحات خود را با توجه به گزارش عملکرد انجمن آغاز کرد و گفت: در دو سال گذشته بیشترین انرژی و وقت ما صرف صحبت های آقای سرتیپی شده است و اگر فردی از بیرون نگاه کند متوجه می شود که نهادهایی که رقیب محسوب می شدند. حالا به صورت خیرخواهانه یا غیررقابتی عمل کنید و این به این راحتی محقق نشد.

عکس 2024 08 20 17 47 28

عسگرپور همچنین به دستاوردهای انجمن در این سال ها از جمله عضویت در خانه سینما، انعقاد تفاهم نامه با سازمان صنفی فناوری اطلاعات، ایجاد کمیسیون محتوای سازمان صنفی فناوری اطلاعات، بحث انجمن صنفی اشاره کرد. با تهران اتاق بازرگانی و غیره

در ادامه جلسه گزارش محمد صراف خزانه دار انجمن ارائه شد. وی تاکید کرد: در این مدت جلسات خوبی با نهادها و کمیسیون های مختلف داشته ایم که در بسیاری از موارد موثر بوده و هنوز مواردی مانند استخدام نیروهای VOD با تایید صداوسیما را فراموش نکرده ایم، چیزی که اجازه داده نشد که در پیگیری اتفاق افتاد. وی همچنین به جزئیات مالی انجمن اشاره کرد.

سعید نوروزی بازرس انجمن نیز اظهار داشت: دوستان هیئت مدیره هزینه های زیادی می کنند تا این انجمن پایدار باشد و بتواند رویدادهای خوبی را برگزار کند.

همچنین پس از تعیین هشت نفر از اعضای انجمن برای کمک به هیئت مدیره و دو عضو برای بازرسی از انتخابات، شروع به کار کرد. در نتیجه علی سرتیپی، محمد صراف، محمدجواد شکوری مقدم، حسین میرتاوسی، سعید رسول اف به عنوان اعضای اصلی، سیدرامین موسوی به عنوان علی البدل اول و امیر پروین حسینی به عنوان علی البدل دوم انتخاب شدند.

سعید نوروزی به عنوان بازرس و امیرحسین حیدری به عنوان معاون بازرسی رای دادند.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا