ترند های روز

اسکورسیزی «زندگی عیسی» را در پاییز / یک فیلم مستقل آغاز می کند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، به نظر می رسد تولید فیلم «زندگی عیسی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی قطعا در حال انجام است و قرار است پاییز امسال و احتمالاً در ماه اکتبر آغاز شود.

به گزارش مهر، وی نوشت: در عین حال گفته شده اندرو گارفیلد در این پروژه جلوی دوربین خواهد رفت و حضور مایلز تلر نیز به عنوان بازیگر دیگری امکان پذیر است. داستان این فیلم عمدتاً در زمان حال می گذرد و در ایتالیا، مصر و اسرائیل فیلمبرداری شده است.

خود اسکورسیزی به طور مستقل زندگی عیسی را تامین مالی کرد. این فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته شوساکو اندو در سال 1973 است و قرار است یکی از کم هزینه ترین فیلم های این کارگردان در مدت زمان طولانی باشد. در 25 سال گذشته او تولیدات بزرگ استودیویی را انجام داده است و این فیلم جدید آن را بسیار صمیمی تر می کند.

اسکورسیزی در توصیف این پروژه آن را فیلمی 80 دقیقه ای نامید که بر آموزه های اصلی عیسی مسیح تمرکز دارد و اصول را به صورت غیر تبلیغاتی بررسی می کند. او گفت این فیلم نه داستانی است و نه مستند، بلکه تلفیقی از هر دو است.

اسکورسیزی فیلمنامه را با همکاری کنت جونز منتقد و فیلمساز به پایان رساند و بیشتر تلاش کرد تا فیلمش بی انتها به نظر برسد.

وی گفت: سعی می کنم راه جدیدی برای دسترسی بیشتر به آن بیابم و مفهومی را که می توان از دین سازمان یافته برگرفت.

دقیقا یک سال پیش بود که اسکورسیزی اعلام کرد سال ها به دنبال فیلمی درباره زندگی مسیح بوده و در اوایل دهه 1970 قصد دارد فیلمی سیاه و سفید 16 میلی متری درباره آن بسازد. با این حال، دیدن «انجیل به روایت سنت متی» پازولینی باعث شد که تصمیم خود را متوقف کند.

اسکورسیزی اخیرا برای ساخت مستندی درباره کشتی های غرق شده در سیسیل به ایتالیا سفر کرده است.

22057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا