ترند های روز

استالونه راک دوباره برمی خیزد/در 78 سالگی ادامه پیدا می کند

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، سیلوستر استالونه 78 ساله در ادامه فیلم اکشن مهیج خود «صخره نورد» محصول 1993 بازی خواهد کرد.

«صخره نورد ۲» بودجه قابل توجهی از کمیسیون فیلم اتریش دریافت کرده است و تولید آن از سپتامبر/اکتبر آغاز خواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از اسکرین، برای ساخت این فیلم به جای رنه هارلین که کارگردان فیلم اصلی بود، ژان فرانسوا روی به عنوان کارگردان انتخاب شد و این فیلم بر اساس فیلمنامه مارک ساخته شده است. بیانکولی.

استالونه در این فیلم دوباره نقش رنجر گابریل واکر (گیب) را بازی خواهد کرد. در نسخه اصلی، جان لیتگو بیشترین نقش را در نقش اریک کوالان داشت که شخصیت منفی اصلی فیلم بود.

درباره فیلم دوم گفت: گبی اکنون یک اقامتگاه کوهستانی منحصر به فرد را اداره می کند. هنگامی که او و یک مشتری سرشناس در طول یک ماجراجویی آخر هفته گروگان گرفته می شوند، دخترش باید از تمام مهارت های خود در کوهنوردی استفاده کند تا آدم ربایان را گول بزند و نبرد مرگ یا زندگی را رهبری کند.

در فیلم اصلی، شروری به نام کوالان (لیثگو) و یارانش هواپیمای حامل میلیون‌ها دلار اسکناس را می‌ربایند و محموله گرانبها را به هواپیمای دیگری منتقل می‌کنند، اما هواپیمای دوم آسیب می‌بیند و با چمدان‌های آن در کوه‌های راکی ​​سقوط می‌کند بلیط ها را حمل کرد فاکتورها گیب واکر و دوستش هال تاکر از گروه نجات کوهنوردان، پیام کمکی از جنایتکاران دریافت می کنند و به کمک آنها می شتابند، اما جنایتکاران این دو را گروگان می گیرند تا چمدان ها را پس بگیرند.

این فیلم 3 نامزدی اسکار از جمله نامزد اسکار بهترین جلوه های ویژه، نامزد اسکار بهترین جلوه های صوتی و نامزد اسکار بهترین صدا در سال 1994 را به خود اختصاص داد.

این کوهنورد 78 ساله به طور فزاینده ای نادر است و اینکه آیا مخاطبی برای دنباله آن وجود دارد یا خیر، سوال دیگری است.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا