ترند های روز

از اتهامات «شان دیدی» خواننده مشهور رپ آمریکایی چه می دانیم؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، شان کامبز معروف به دیدی به تجاوز جنسی و زورگیری متهم شده است. این خواننده رپ 54 ساله در سال های اخیر به دلیل اتهامات اخاذی و تجاوز جنسی توسط زنان بسیاری در کانون توجه قرار گرفته است. کامز که سال ها پیش برای اولین بار به آزار جنسی متهم شد، در ماه های اخیر با اتهامات مشابه زیادی روبرو شده است. مشکلات حقوقی DD در اواخر سال 2023 زمانی آغاز شد که دوست دختر سابقش، کاساندرا ونتورا، از او به دلیل آزار و اذیت جنسی و تجاوز شکایت کرد.

به گزارش رویداد۲۴، تونی بازبی، وکیل تگزاس، ادعا می کند که وکالت بیش از ۱۲۰ قربانی را برعهده دارد. یکی از آنها ادعا می کند که کامبز در سن 16 سالگی به او تجاوز جنسی کرده است. در ادامه وقایع نگاری کامل اتهامات «شان دیدی» خواننده مشهور رپ آمریکایی آورده شده است.

آنچه در ادامه می‌خوانید

1990 – Combs و Aaron Hall ظاهراً به لیزا گاردنر 16 ساله و دوستش تجاوز جنسی کردند.

در نوامبر 2023، لیزا گاردنر علیه آرون هال و گروه کامز، خواننده R&B شکایت کرد و آنها را به تجاوز جنسی به او و یکی از دوستانش در سال 1990 متهم کرد. گاردنر ادعا کرد که زوج موسیقی پس از ملاقات با آنها در MCA Records به نوبت به او و یکی از دوستانش تجاوز کردند. دفاتر در نیویورک

1991 – ادعای استفاده از مواد مخدر و تجاوز جنسی علیه “جوی دیکرسون نیل” و تهیه انتقام PVRN

در شکایتی در نوامبر 2023، زنی به نام جوی دیکرسون نیل، کامبز را متهم کرد که در سال 1991 زمانی که در دانشگاه سیراکیوز دانشجو بود، به او مواد مخدر زده و به او حمله کرده است. کامبز اتهامات دیکرسون-نیل را رد کرده و مدعی است که این حادثه یک فریب است و شکایت او در مورد پول بوده است.

1995 – ادعای حمله کامبز به زن ناشناس در یک مهمانی

یک زن ناشناس ادعا کرد که در یک مهمانی تبلیغاتی برای موزیک ویدیوی One More Chance از Biggie Smalls در سال 1995 بوده است که Combs به او نزدیک شد. این زن ادعا کرد که کامبز به شدت به او ضربه زد، سرش را به دیوار کوبید و پس از افتادن به او تجاوز کرد. سپس کامبز او را تهدید کرد که سکوت کند و به او گفت بهتر است این موضوع را به کسی نگوید وگرنه ناپدید خواهد شد.

1995 تا 1996 – ظاهراً کامبز به آوریل لامپروس حمله کرد

در ماه مه سال جاری، آوریل لامپروس از Combs به دلیل تجاوز جنسی و ایجاد ناراحتی عاطفی عمدی شکایت کرد. لامپروس ادعا کرد که کامبز در سال 1995 قبل از تجاوز به او، او را مجبور به نوشیدن الکل در یک بار هتل کرده است.

1998 – حمله شانه ها به خردسالان در یک مهمانی سفیدپوستان

به گزارش TMZ، یکی از شکایات ثبت شده در این هفته مربوط به مردی ناشناس است که ادعا می کند در سال 1998 زمانی که تنها 16 سال داشت به یک مهمانی در کاخ سفید یک تاجر مشهور دعوت شده است. این مرد می گوید که کامبز به او ابراز علاقه کرد و به او پیشنهاد کرد که به دلیل موقعیتش می تواند به او کمک کند، زیرا او ظاهر مناسبی برای صنعت موسیقی داشت. او ادعا کرد که Combs سپس به او حمله کرده است.

2000 – ادعایی مبنی بر اینکه کامبز تلاش کرده به آوریل لامپروس حمله کند

در سال 2000، کامبز و لامپروس در مرکز راکفلر زمانی که خواننده رپ با جنیفر لوپز قرار ملاقات داشت، ملاقات کردند. لامپروس ادعا می کند که او و کامبز به آپارتمان لامپروس بازگشتند و کامبز با استفاده از زور سعی کرد به او تجاوز کند، اما او موفق به ترک خانه شد.

2003 – ظاهراً کامبز به یک دختر 17 ساله با دو مرد دیگر تجاوز کرد.

در دسامبر 2023، یک زن ناشناس ادعا کرد که کامبز و دو مرد دیگر در سال 2003، زمانی که او 17 ساله بود، به او تجاوز کردند. این دادخواست که در منهتن تنظیم شده است، ادعا می کند که او در حالی که در دیترویت زندگی می کرد، به استودیویی در نیویورک برده شد و پس از مصرف مواد مخدر و الکل مورد تجاوز قرار گرفت.

2003 – مدل “کریستال مک کینی” در ازای ترفیع به رابطه جنسی تهدید شد.

در اوایل سال جاری، کامبز توسط مدل سابق کریستال مک کینی متهم شد که او را مجبور به رابطه جنسی در ازای ترفیع کرده است.

2004 – ادعای تجاوز جنسی کامبز به یک زن

یو اس ای تودی گزارش می دهد که زنی مطرح کرد که ادعا کرد کامبز در سن 19 سالگی پس از ملاقات آنها در یک عکسبرداری به او تجاوز کرده است.

2006 – Combs به عضو Danity Kane داون ریچارد حمله کرد.

در 12 سپتامبر 2024، داون ریچارد، خواننده آمریکایی گروه دانیتی کین، شکایتی را به اتهام قاچاق جنسی، تجاوز جنسی و حبس کاذب توسط کامبز تنظیم کرد. این زن ادعا کرد که پس از شروع قرار ملاقات در سال 2004، او از پرداخت حقوق کافی به او خودداری کرده است.

2006 – کامبز به نگهبان امنیتی در مهمانی سفیدها حمله کرد

در شکایت دیگری که دیروز توسط Buzbee در منهتن مطرح شد، مردی ادعا می کند که در سال 2006 به عنوان نگهبان برای یک مهمانی کاملا سفیدپوست در ایست همپتون استخدام شده است. او ادعا می کند که پس از نوشیدن دو نوشیدنی الکلی که کامبز به او داده بود، به شدت بیمار شد. او ادعا کرد که Combs او را به زور سوار یک ون کرده و سپس به او حمله کرده است.

2007 تا 2018: ادعای تجاوز و آزار توسط نامزد سابق کیسی ونتورا در طول یک رابطه 10 ساله

در نوامبر 2023، نامزد سابق او، کیسی ونتورا، شکایتی علیه کامبز تنظیم کرد و او را به تجاوز جنسی و آزار فیزیکی در طول رابطه 10 ساله آنها متهم کرد. در این شکایت ادعا شده است که ونتورا در سال 2018 به کومبز در خانه‌اش تجاوز کرده است، پس از اینکه کومبز تلاش کرد او را ترک کند و به بیش از یک دهه رفتار خشونت‌آمیز و تمایلات بی‌نظم پایان دهد. ونتورا 19 ساله بود که با Combs آشنا شد و اولین آلبوم خود را در سال 2006 منتشر کرد.

Combs متهم به تعرض به مرد سومی بود که در Ecko Clothing در سال 2008 کار می کرد. این اتفاق پس از جلسه ای در انبار فروشگاه پرچمدار میسی در نیویورک رخ داد. این مرد مدعی است که کامبز با کمک سه محافظ با اسلحه مورد تجاوز قرار گرفته است.

2021 – متهم به حمله به مردی در یک مهمانی

مرد چهارم ادعا می کند که در جشن شرکت Combs در اکتبر 2021 شرکت کرده است. او ادعا می کند که به دلیل نوشیدن الکل احساس خوبی نداشت و سپس خود را در اتاق دید که مورد تجاوز قرار گرفته است. او به وضوح به یاد می آورد که Combs را در آن زمان برهنه دیده بود.

2022-2023: ظاهرا کامبز رادنی “لیل راد” جونز را تحت فشار قرار داده تا با کارگران رابطه جنسی داشته باشد.

در فوریه سال جاری، رادنی “لیل راد” جونز شکایت دیگری را مطرح کرد و کامبز را متهم کرد که او را مجبور به رابطه جنسی با کارگران زن کرده است. او پس از همکاری در آخرین آلبوم خود با اتهامات مواد مخدر نیز مواجه شده است.

2024 – خانه کامبز برای “تحقیقات قاچاق جنسی” جستجو و دستگیر شد

در ماه فوریه، اسناد دادگاهی که در ایالات متحده ارائه شد، ادعا کردند که Combs میزبان مهمانی های قاچاق جنسی بوده است. ماموران پلیس روز دوشنبه 4 اسفند ویلای 1600 متری وی را تفتیش کردند. اگرچه کامبز در زمان حمله در هیچ یک از خانه‌ها حضور نداشت، پلیس در حمله به عمارت او در لس آنجلس، تجهیزات عیاشی، از جمله مواد مخدر و بیش از 1000 بطری روغن بچه را پیدا کرد.

محاکمه DD به اتهام “تجاوز جنسی” سال آینده برگزار می شود

در جلسه ای که در روز پنجشنبه 10 اکتبر (19 روز دیگر) برگزار شد، قاضی اعلام کرد که محاکمه در 5 می 2025 (15 می 1404) سال آینده در منهتن آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا