ترند های روز

ارائه پنل ارزیابی متن بخش “رئیس آسمانی” جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، از روابط عمومی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت، کمیته ارزیابی متون بخش «سردار آسامانی» نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت توسط محمدکاظم تبار، دبیر این جشنواره ارائه شد. جشنواره ملی رویداد

بر اساس این گزارش، سیروس همتی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، ابوذر چهال امیرانی، نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش های خیابانی، مصطفی کولیوندی، نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش های خیابانی به عنوان کمیته ارزیابی سه. متون بخش «سردار آسمانی» جشنواره نوزدهم را ارائه کرد.
در بخش «خیابان تئاتر» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت با عنوان «فرمانده آسمانی» و نگاهی موضوعی به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان شهید جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین. موضوعاتی چون «زندگی و مجاهدت شهدای مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، «زندگی و مجاهدت شهدا و رزمندگان مدافع حرم و محور مقاومت»، «عملیات مهم و وقایع دفاع از حرم و محور مقاومت، «نقش تاریخی شهدای خدمت، تقویت محور مقاومت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین»، «مقاومت، مقاومت و مظلومیت ملت فلسطین». به ویژه حوادث اخیر غزه، «حماسه طوفان الاقصی و حماسه وعده صادق» به عنوان محورهای اصلی معرفی شده اند.
نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت پاییز و زمستان 1403 به دبیری محمدکاظم تبار به همت انجمن تئاتر انقلاب و بنیاد فرهنگی دفاع مقدس فتح پذیرای عموم و هنرمندان شرکت کننده در تهران و چند شهر کشور خواهد بود.
علاقه مندان برای اطلاع از آخرین اخبار این رویداد می توانند به سایت جشنواره به نشانی www.moghavemattheater.ir مراجعه کنند.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا