بازی

آیا همستر کامبت کاربران خود را میلیاردر می کند؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، همستر کامبت جای پایی در نات کوین گذاشت که پس از عرضه بازی و چند ماه پس از عرضه آن در بورس، ارزش آن در بازار به تقریباً 3 میلیارد دلار رسید. به همین دلیل کسانی که با NatCoin وارد ارزهای دیجیتال شدند یا کسانی که NatCoin را ترک کردند، اشتیاق به شرکت در Hamster نشان دادند.

به این ترتیب، در حالی که NatCoin در حال حاضر 40 میلیون عضو دارد، اعضای Hamster Combat که این بار می خواستند از آن دور بمانند، در مدت زمان کوتاهی به 150 میلیون نفر رسیدند تا جایی که حتی بسیاری از کاربران ایرانی که نداشتند. به دلیل لو رفتن تلگرام ماه ها از این پیام رسان استفاده کرد. آنها بار دیگر به هم پیوستند و رویای کسب درآمد با همستر را دنبال کردند.

از این نظر، ماهنامه دارایی‌های کریپتو در گفت‌وگویی با عباس آشتیانی، پژوهشگر حوزه بلاک چین و اقتصاد دیجیتال، به موضوع مبارزه با همستر پرداخته است. آشتیانی با بیان اینکه همستر کمبت قبل از هر چیز یک بازی است، گفت: اولین نکته در مورد همستر تاریخچه بازی و علاقه مردم به آن است، اگر بازی جذاب باشد و بتواند افراد را جذب کند، تعداد کاربران آن بازی افزایش می یابد. با توجه به سطح علاقه خود را افزایش دهید مانند بازی کلش اف کلنز که پس از مدتی به دلیل سکه های استفاده شده در آن بازی، برخی افراد اقدام به خرید و فروش اکانت های کاربری خود کردند و این نشان دهنده قدرت بازی بود. به مردم».

این محقق حوزه ارزهای دیجیتال با اشاره به استفاده از ایردراپ به عنوان یکی از روش های بازاریابی، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که شرکت ها برای جذب مشتری انجام می دهند، هزینه جذب مشتری است که می توان آن را در قالب بین کاربران تقسیم کرد. از جوایز، ارجاعات و ایردراپ ها، و این هزینه ها می تواند به صورت فعال یا غیرفعال در اختیار کاربران قرار گیرد و جامعه مخاطب را درگیر کند.»

حضور کاربران در پروژه همستر یک ثروت است.

این محقق بلاک چین خاطرنشان کرد: کاربران باید در نظر داشته باشند که حضور آنها یک ارزش و ثروت برای آن پروژه است و دارندگان همستر کامبت می توانند متعاقباً هر سرویسی را در این پروژه مستقر کرده و این تعداد کاربر را به هر پروژه دیگری بفروشند. بنابراین کاربران باید بدانند که هدف این بازی هستند. بخشی از مبلغی که بازی سازان باید برای جذب مخاطب هزینه می کردند به آینده موکول شده است که می توان آن را به عنوان پاداش بین کاربران تقسیم کرد و در صورت انتقال از مابقی کسب درآمد خواهند کرد. این مقدار یا حتی می‌توانید تمام هزینه را به کاربران بدهید و کاربران پروژه را اجرا کنند.»

انتظار درآمد خاصی از همستر کمبت نداشته باشید

آشتیانی با بیان اینکه همستر کامبت مانند NatCoin نقشه راه مشخصی از اتفاقات کاربران ندارد، گفت: در کشورهای با اقتصاد متوسط ​​و ضعیف علاقه به این نوع موضوعات بیشتر است که باید امروز به آن توجه کنیم. از 150 میلیون نفری که در پروژه همستر کامبت شرکت می کنند، که مخاطبان زیادی تشکیل داده است، اما مردم باید بدانند که خودشان در اینجا ارزش آفرینی می کنند و نکته دوم این است که هر چقدر هم که این بازی برایشان جذاب باشد، باید آن را صرفاً به عنوان یک بازی ببینید و انتظار درآمد خاصی از آن نداشته باشید.

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا