ترند های روز

آیا می دانید باب اسفنجی چند سال دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، نیکلودئون با برگزاری جشن بیست و پنجمین سالگرد «باب اسفنجی» در کامیک کان امسال در سن دیگو، خبر جدیدی را منتشر کرد.

در این مراسم مارک همیل با حضور غافلگیرکننده ای فاش کرد که در چهارمین فیلم باب اسفنجی شلوار مربعی با عنوان “فیلم باب اسفنجی: جست و جوی شلوار مکعبی” که در سال 2025 اکران می شود، صدای داچ برد را بازی خواهد کرد. وی به این نقش اشاره کرد. به عنوان بازتاب بیشتر و فکری به چالش کشیدن.

در این داستان، باب اسفنجی پس از غلبه بر وظیفه به ظاهر غیرممکن آقای کرابس برای بدست آوردن یک اسپاتول هیدرودینامیکی، به شغل رویایی خود دست می یابد.

در این رویداد صداپیشگان این انیمیشن محبوب از جمله تام کنی (باب اسفنجی)، بیل فاگرباچ (پاتریک)، کارولین لارنس (یکشنبه)، راجر بامز (اسکایدوارد)، کلنسی براون (آقای کرابس) و آقای لارنس (پلانکتون) ). ) برای شرکت در یک پنل زنده روی صحنه رفت.

فاگرباچه که 25 سال نقش ستاره دریایی احمق را ایفا می کرد، به تماشاگران گفت: «این مثل یک مهمانی بزرگ است و من بسیار سرگرم می شوم و به کودک 7 ساله درونی ام اجازه می دهم که بیدار شود.

لارنس همچنین فاش کرد که تقریباً نقش پلانکتون را از دست داده و برای جایگاه خود می‌جنگد، زیرا قصد این بوده که یک سلبریتی نقش این شخصیت را بازی کند.

باب اسفنجی در تابستان 1999 در Nickelodeon به نمایش درآمد و به سرعت به یکی از موفق ترین سریال های انیمیشن تمام دوران تبدیل شد. این نمایش که توسط استفان هیلنبرگ ساخته شده است، درباره اسفنجی خوش شانس و قهرمان است که درون یک آناناس زیر دریا زندگی می کند، سعی می کند امتحان مدرسه قایق سواری خود را قبول کند، به عنوان آشپز کار می کند و وقت خود را با دوستان می گذراند.

تاکنون مجموعه ای متشکل از 14 فصل از این انیمیشن پخش شده و فصل پانزدهم نیز بر اساس آن ساخته شده است که از آن جمله می توان به «فیلم باب اسفنجی شلوار مربعی» در سال 2004، «باب اسفنجی بیرون از آب» در سال 2015 و «باب اسفنجی فراری» اشاره کرد. “در سال 2020. 2 سریال اسپین آف با همین روحیه ساخته شد. بر اساس این شخصیت ها، یک موزیکال در برادوی در سال 2017 اجرا شد که مورد تحسین منتقدان و 12 نامزدی تونی (از جمله یک برد) قرار گرفت.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا