بازی

آیا توکن همستر کمبت سقوط آزاد را تجربه خواهد کرد؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو و بر اساس گزارش روزیاتو، قیمت خرگوش راکی ​​تنها در چند ساعت از 0.47 تومان به 0.32 تومان کاهش یافت و تحت تاثیر حجم فروش زیاد بازرگانانی مانند داگ و پروژه های تلگرامی مشابه قرار گرفت. در این زمان قیمت هر توکن همستر کمبت در بازار قبل از عرضه در نهایت به 5400 تومان نزدیک می شود و تکرار سرنوشت راکی ​​رابیت ممکن است این عدد را به محدوده 3800 تومان برساند.

راکی رابیت از کجا آمد؟

Rocky Rabbit و Hamster Combat رسما در یک صفحه هستند. هر دو توسط تیم پشتیبانی Toncoin پشتیبانی می شوند و به تلگرام متصل هستند. همستر کمبت اوایل تابستان امسال محبوبیت پیدا کرد و Rocky Rabbit کمتر از دو ماه از عمر آن می گذرد، اما هر دو قرار بود در هفته اول اکتبر در صرافی های ارز دیجیتال راه اندازی شوند.

Rocky Rabbit که به عنوان جایگزینی برای Hamster Kombat معرفی شد، در دسته بازی های Play To Earn و Tap To Earn مانند Hamster قرار گرفت. بازیکنان راکی ​​رابیت با خرگوشی روبرو شدند که وظیفه اش قوی تر کردن او بود. درست مانند بازی همستر کامبت، در بازی راکی ​​رابیت نیز در مورد کارت های روزانه بحث شد و با دعوت دوستان به بازی، شانس افزایش تعداد سکه ها افزایش یافت.

راکی رابیت از نظر گیم پلی حتی شباهتی به همستر کمبت نداشت. یعنی جایی که یک سکه بزرگ با طرح خرگوش در وسط صفحه ظاهر شد و زدن سکه امتیاز بازیکن را افزایش داد.

اگرچه Rocky Rabbit در مقایسه با همستر کامبت پایین‌تر بود، اما در صرافی‌های ارزهای دیجیتال ثبت شد و همانطور که انتظار می‌رفت، در روز اول باعث شگفتی بزرگی برای بازیکنان شد.

قیمت خرگوش راکی; 30 درصد کاهش در یک روز

همانطور که انتظار می رفت، قیمت راکی ​​رابیت در اولین روز عرضه در صرافی های دیجیتال تحت تاثیر جو فروش بالای معامله گران قرار گرفت. RagiRabbit ظهر دوشنبه با قیمتی معادل 0.47 تومان وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. پس از یکی دو ساعت عرضه راکی ​​رابیت در صرافی های ارز دیجیتال، قیمت راکی ​​رابیت به 0.51 تومان رسید، اما تا پایان شب رقمی معادل 0.32 تومان در مقابل نام راکی ​​رابیت به زبان ایرانی دیده می شد. مبادلات

قیمت راکی ​​رابیت از 0.42 تومان فراتر نرفته و در زمان نگارش هر ژتون راکی ​​رابیت چیزی معادل 0.37 تومان ارزش داشت. به این ترتیب قیمت راکی ​​رابیت 24 ساعت پس از ورود به بازار ارزهای دیجیتال تقریباً 30 درصد کاهش یافت و مشابه ارقام کشف شده در بازار پیش از عرضه نبود.

به عنوان مثال قیمت خرگوش راکی ​​در بازار قبل از عرضه در 7 شهریور یعنی تقریباً یک هفته پیش چیزی معادل شش تومان بود. تقریبا 15 برابر بیشتر از اولین قیمت کشف شده در بازار رسمی. همین سناریو برای Token Dogs به شکل دیگری تکرار شد و همه این کلمات می تواند هشداری برای بازیکنان همستر باشد.

Token Dogs که اکنون حدود 52 تومان است، پیش از عرضه حتی تا 100 تومان نیز در بازار اعلام شده بود، اما پس از ورود رسمی به بازار ارزهای دیجیتال، تحت تاثیر جو فروش معامله گران قرار گرفت.

آیا توکن همستر کمبت سقوط آزاد را تجربه خواهد کرد؟

آیا سرنوشت خرگوش راکی ​​برای همسترها تکرار می شود؟

همانطور که وعده داده شده بود، همستر کمبت در تاریخ 5 اکتبر سال جاری در صرافی های ارزهای دیجیتال ظاهر می شود و از این پس می توان انتظار تکرار سناریوی Rocky Rabbit و حتی Dogs را داشت.

قیمت همستر کمبت در حال حاضر قبل از انتشار معاملات قابل اعتماد بین 0.03 تا 0.09 دلار در بازار است. صرافی ال بانک قیمت همستر را در سومین روز از سال جاری در بازار پیش فروش 0.03 دلار معادل حدود 1800 تومان اعلام کرد و در صرافی بای بیت که قیمت همستر کامبت بالاتر است، با ما روبرو هستیم. رقمی 5400 تومان.

تکرار سناریوی Rocky Rabbit and Dogs برای همستر Combat به این شکل می تواند قیمت همستر Combat را در روز اول بین 1200 تا 3800 تومان قرار دهد. معمولا همزمان با راه اندازی توکن های دسته های همستر، راکی ​​رابیت و سگ، حجم فروش معامله گران افزایش می یابد و همین عامل منجر به افت قیمت توکن ها در روزهای اول عرضه به بازار می شود. .

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا