بازی

آیا آینده روشنی برای همستر Combat/Airdrop وجود دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، از احتمال اضافه شدن همستر کامبت به پلتفرم معاملاتی خود خبر داد.

طبق گزارش ها، این شرکت قصد دارد پس از راه اندازی رسمی دارایی دیجیتال را برای تجارت فهرست کند. این توکن در ابتدا قرار بود در جولای 2024 عرضه شود، اما تیم اخیراً اعلام کرد که راه اندازی به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاده است.

فهرست شدن توکن همستر در بایننس به چه معناست؟

با این حال، با توجه به 200 میلیون کاربر جهانی بایننس، داشتن موقعیت در بایننس می تواند این توکن را به طور قابل توجهی در کانون توجه قرار دهد. این اتفاق تنها چند هفته پس از فهرست شدن توکن در Coin Market Cap، یکی دیگر از سایت های محبوب، رخ داد.

این لیست‌ها بخشی از آماده‌سازی توسعه‌دهندگان بازی برای انتشار ماه جولای بود. انتظار می رفت توکن های Airdrop در ماه جولای بین کاربرانی که سهم قابل توجهی در این پروژه داشته اند توزیع شود.

زمانی که توسعه دهندگان پروژه بازی در تاریخ 31 جولای وایت پیپری را منتشر کردند که نقشه راه پروژه و توزیع برنامه ریزی شده airdrop را مشخص می کرد، برنامه ها تغییر کردند.

Hamster Combat به سرعت به یکی از محبوب ترین بازی های مبتنی بر بلاک چین تبدیل شده و بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد. این بازی که در اسفند ماه سال جاری عرضه شد، به سرعت طرفداران اختصاصی پیدا کرد.

در بازی Hamster Combat، بازیکنان می‌توانند با شرکت در فعالیت‌هایی مانند ضربه زدن و اجرای یک صرافی خیالی ارزهای دیجیتال، ارز درون بازی، HMSTR را به دست آورند. این بازی ویژگی های مختلفی مانند ارتقاء شخصیت های همستر، تکمیل چالش های روزانه و انجام ماموریت های ویژه برای بردن جوایز را ارائه می دهد.

علاوه بر این، Hamster Combat محتوای آموزشی در مورد بلاک چین و ارزهای دیجیتال ارائه می دهد که نه تنها سرگرم کننده بلکه آموزشی برای بازیکنان است.

همانطور که بازی برای ایردراپ و توکن آینده خود آماده می شود، بازیکنان را تشویق می کند تا در کارهای روزانه مانند Daily Cipher و Daily Combo که جوایز درون بازی را ارائه می دهند، شرکت کنند.

آیا سرنوشت شومی در انتظار همستر کمبت است؟

بررسی داده‌ها نشان می‌دهد که توکن‌های محبوب Notcoin، Avacoin و Pixelverse از زمانی که فهرست شده‌اند، عملکرد خوبی نداشته‌اند. نوت کوین که در ماه مه فهرست شده بود، با 55.8 درصد کاهش به 0.012 دلار رسید. حتی پس از تلاش‌های اخیر برای رشد اکوسیستم، ارزش بازار آن از بیش از 2.5 میلیارد دلار به 1.32 میلیارد دلار کاهش یافته است. به طور مشابه، توکن Pixelverse (PIXFI) به 0.030 دلار کاهش یافته است که 70 درصد از بالاترین قیمت خود در این ماه کاهش یافته است و ارزش بازار آن به 160 میلیون دلار کاهش یافته است.

کارشناسان امیدوارند که توسعه دهندگان Hamster Kombat از آینده سایر پلتفرم های کسب درآمد از بازی مانند Decentraland Decentraland درس بگیرند.

2272227

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا