ترند های روز

آنجلینا جولی در سن 22 سالگی یک قاتل شخصی داشت

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود اخیرا رازی تکان دهنده از گذشته خود فاش کرده است. در سن 22 سالگی، زمانی که با افکار خودکشی دست و پنجه نرم می کرد، تصمیم گرفت برای پایان دادن به زندگی خود یک قاتل حرفه ای را استخدام کند.

به گزارش روزیاتو، جولی در مصاحبه ای با سایت IMDB گفت: لحظه ای بود که می خواستم شخصی را استخدام کنم تا مرا بکشد. او توضیح داد که به جای خودکشی، قتل را ترجیح می‌دهد، زیرا فکر می‌کرد که پذیرش مرگ او برای عزیزانش آسان‌تر است.

جولی در مصاحبه دیگری با مجله The Face در سال 2003 جزئیات بیشتری از این تصمیم تکان دهنده را فاش کرد. او گفت: «پیدا کردن یک قاتل در نیویورک چندان سخت نیست. “هرچقدر هم که دیوانه به نظر می رسد، من فکر می کنم بسیاری از مردم در جوانی به خودکشی فکر می کنند.”

اما داستان مسیر جالبی پیدا کرد. قاتل حرفه ای که جولی با او تماس گرفت از او خواست تا دو ماه در مورد آن فکر کند و تماس بگیرد. در این مدت، زندگی جولی تغییر کرد و او تصمیم گرفت به زندگی خود ادامه دهد.

جولی در طول سال ها به گذشته تاریک خود اشاره کرده است. در مصاحبه ای با 60 Minutes در سال 2011، او گفت: «من دوران سخت تر و تاریک تری را گذرانده ام و زنده مانده ام. من جوان نمردم، پس خیلی خوش شانس بودم.»

جولی در صحبت با تایم در مورد سال های جوانی خود گفت که مادر شش فرزند به رشد او به عنوان یک فرد کمک کرد. او می‌گوید: «در جوانی ثبات چندانی نداشتم. در واقع هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم مادر کسی باشم. تصمیم مادر شدن را به یاد دارم. “دوست داشتن سخت نبود. آنچه سخت بود دانستن این بود که از این به بعد من باید کسی باشم تا مطمئن شوم همه چیز خوب است.”

امروز، جولی یکی از مشهورترین بازیگران زن هالیوود است و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای دختر، در سال 1999 قطع شد.

در حال حاضر جولی درگیر طلاق طولانی مدت با برد پیت است که از سال 2016 ادامه دارد.منابع نزدیک به این زوج می گویند که اختلافات آنها باعث شده است که روند طلاق طولانی شود و هیچ کدام حاضر به راه های میانبر نباشند.

در تحولی جدید، شایلو، دختر بزرگ جولی و پیت، درخواست کرده است نام خانوادگی خود را تغییر دهد و نام “پیت” را کنار بگذارد.

داستان آنجلینا جولی یادآور این است که حتی ستاره های مشهور نیز می توانند با مسائل روحی و روانی دست و پنجه نرم کنند. تجربه او همچنین نشان می دهد که با کمک و حمایت مناسب می توانید بر مشکلات غلبه کنید و زندگی موفقی داشته باشید.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا