ترند های روز

آلن دلون در ملک خصوصی دفن شده است

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، آلن دلون، ستاره افسانه ای سینمای فرانسه، بنا به میل خود در ملک شخصی خود واقع در دوش در جنوب پاریس به خاک سپرده می شود.

به گزارش ایسنا، مراسم خاکسپاری این بازیگر 88 ساله در ملک شخصی وی در مراسمی خصوصی و در کلیسایی که مخصوص این کار و در نزدیکی محل دفن سگ هایش ساخته شده است انجام می شود اما زمان دقیق آن مشخص نیست. . اعلام شده است.

شبکه تلویزیونی فرانسوی BFMT از امکان برگزاری مراسم عمومی در روزهای دیگر برای ادای احترام به این بازیگر خبر داده است، در حالی که آلن دلون به صراحت اعلام کرده است که نمی‌خواهد مراسمی ملی به افتخار او برگزار شود. چه اتفاقی برای دوست نزدیکش ژان پل بلموندو افتاد.

روزنامه محلی La République du Center گزارش داد که مقامات به دلایل امنیتی منطقه پرواز ممنوع موقت را بر فراز املاک گسترده دلون وضع کرده اند. از زمان درگذشت او، افراد زیادی از این ملک دیدن کرده و با گذاشتن گل در ورودی این بازیگر به او ادای احترام کردند. منطقه پرواز ممنوع تا 31 مرداد ساعت 10 شب به قوت خود باقی است.

آلن لن دلون که در بیش از 80 فیلم از جمله چندین شاهکار بازی کرده است، اولین بار در سال 1960 زمانی که 25 سال داشت توسط کارگردان فیلم رنه کلمنت با بازی در فیلم “ظهر بنفش” کشف شد.

بسیاری از فیلم‌های با بازی «آلن دلون» به کلاسیک سینما تبدیل شدند و در دوران فعالیت خود با کارگردانان مشهوری چون «آنتونیونی»، «ویسکونتی»، «ملویل» و «گدار» و در کنار بازیگران بزرگی چون «ژان» گابن، عمر شریف، «لینو ونتورا»، «کلودیو کاردیناله»، «مونیکا ویتی» و… از مقابل دوربین عبور کردند.

دلون اولین بار در سال 1961 با فیلم «لذت زندگی» و سپس با فیلم های «کسوف» (1962)، «پلنگ» (1963) و «آقای پاک» (1976) وارد جشنواره فیلم کن شد. او در سال 2019 نخل افتخار را در جشنواره کن دریافت کرد.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا