ترند های روز

آشفتگی بزرگ برای گلزار و ملی پوشان پادل در کویت

به گزارش خبرگزاری فارسیرو؛ فدراسیون تنیس اعلام کرد که مسابقات انتخابی جام جهانی پارو با حضور تیم هایی از استرالیا، بحرین، چین، مصر، ایران، ژاپن، کویت، لبنان، عمان، فیلیپین، عربستان سعودی، سنگال، تایلند، تونس و امارات برگزار می شود. امارات متحده عربی در دو بخش پسران و بانوان در کویت مستقر خواهد بود که میزبان از صدور روادید برای کاروان ایران خودداری کرد، بنابراین تیم کشورمان در آستانه حذف از این مسابقات قرار دارد.

در پی این اتفاق، فدراسیون تنیس کشورمان ضمن پیگیری موضوع، با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه تماس گرفت و درخواست همکاری برای رفع مشکل کرد که با تلاش مجدانه وی و پیگیری های محمد توتونچی، سفیر ایران در کویت در نهایت و در دو مرحله 17 نفر از اعضای کاروان ایران مجوز ورود به این کشور را گرفتند اما به دلیل تاخیر در این موضوع، نمایندگان ایران پرواز را متوقف و در نهایت وارد کویت شدند. امروز با یک پرواز دیگر

رقابت های انتخابی جام جهانی پادل منطقه آسیا و آفریقا از یکم تا ششم مهرماه در کویت برگزار می شود و پس از مشخص شدن تیم های صعود کننده، تیم های راه یافته به جام جهانی در قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی کشورمان با هدایت محمدرضا گلزار در کویت به سر می برد و به تلاش خود برای صدور روادید برای سایر افراد ادامه می دهد.

253 258

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا