ترند های روز

آخرین وضعیت بازیگر پیشکسوت در بیمارستان

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، یکی از نزدیکان این بازیگر که مدتی است از مشکلات گوارشی رنج می برد، درباره آخرین وضعیت وی به ایسنا گفت: وی هم اکنون در بخش داخلی بستری است و پزشکان همچنان مشغول آزمایش و بررسی هستند. و هنوز پاسخ دقیقی در مورد ادامه روند درمان وجود ندارد.

وی ادامه داد: چند روزی است که در بیمارستان بعث بستری شده و تحت نظر است و باید ببینیم پزشکان چه خواهند کرد. البته بعد از بستری شدن در بیمارستان وضعیت روحی او کمی بهتر شده است.

وی درباره وضعیت بیمه و هزینه های درمان این بازیگر نیز توضیح داد: به هر حال شرایط سخت است چون بیمارستان با بیمه او قرارداد ندارد و باید هزینه ها را آزادانه بپردازند، اما راه دیگری وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، فتح الله طاهری اوایل خردادماه در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت جسمانی خود اظهار کرد: 4 ماه است که از یک بیماری رنج می برم. ابتدا مشکل پروستات داشتم و متاسفانه پزشک معالج مقدار زیادی دارو برایم تجویز کرد که باعث ناراحتی معده شدم و در حال حاضر دچار مشکل گوارشی شده ام و دست به گریبان هستم.

او در آن گفتگو از کم توجهی مدیران هنری گلایه کرد.

بازی در فیلم‌های «سد معبر»، «محمد رسول‌الله»، «پرویز»، «یک اسم» و سریال‌های «شیفت شب»، «سیاوش»، «شرایط خاص»، «مصائب شگفت‌انگیز»، «کهر و». «آشتی» بخشی از کارنامه هنری طاهری است.

وی سابقه 60 ساله اجرای تعزیه را دارد و در چندین نمایش با داود فتحعلی بیگی همکاری داشته است.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا