ترند های روز

آخرین جزئیات از سومین جشن «مهر فیلم ایران» به نقل از دبیر این رویداد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، از روابط عمومی سومین جشن مهر سینمای ایران، قدیر آشنا گفت: سومین جشن ملی مهر سینمای ایران از بیستم شهریور ماه با برگزاری تجلیل از هنرمندان سینمای هرمزگانی آغاز به کار کرد. با برنامه ریزی های انجام شده تا 20 اردیبهشت، 31 استان کشور با آیینی از خدمات هنرمندان و بازیگران کم دیده شده عرصه سینما تجلیل می کنند و در جشن سومین دوره این رویداد به ما خواهند پیوست. بهتر

وی با بیان اینکه پس از برگزاری مراسم جداگانه در هر استان که تاکنون 4 استان آن برگزار شده است، گفت: در 11 مهر پذیرای هنرمندان شاخصی هستیم که از سوی استان ها معرفی شده اند و اختتامیه این رویداد را برگزار خواهیم کرد. . در موزه سینما
دبیر سومین جشن مهر سینمای ایران با بیان اینکه تاکنون این مراسم در 4 استان هرمزگان، البرز، گیلان و لرستان برگزار شده است، افزود: امروز نیز 28 شهریور ماه این مراسم را برگزار می کنند. استان های جنوبی از کرمان، چهارمحال و بختیاری. سومین جشن مهر سینمای ایران.

آشنا افزود: همزمان با برگزاری این جشن در استان گیلان پردیس آرش نیز با حضور رئیس سازمان سینمایی افتتاح شد و امروز آقای خزایی برای برگزاری این جشن در جنوب کرمان به کرمان رفت. و سینمای این شهر را باز کنید.

وی ادامه داد: تاکید این دوره برای برگزاری جشن ها در استان ها عدم تمرکز بر مرکز استان و استفاده از ظرفیت سایر شهرستان های استان بود که خوشبختانه در استان ها نیز در حال انجام است.

آشنا با اشاره به اینکه در استان ها رویداد سینمایی که شامل همه مردم اعم از سینماگران، کارگردانان، بازیگران، فرهنگیان یا تهیه کنندگان باشد، نداشتیم، تاکید کرد: جشنواره تمبر فیلم ایران همانطور که از نامش پیداست جشنی برای نزدیک شدن هنرمندان است. دیده شدن فعالان صنفی مانند سردبیران، عکاسان و… که هرگز دیده نشده اند و در پشت صحنه حضور داشته اند و عوامل دیگر.

وی با تاکید بر اینکه این جشن فرصتی است برای تجلیل از پیشکسوتان سینما در استان ها، افزود: سینما مهر رویدادی برای تجلیل از مدیرانی است که در عرصه سینما زحمات زیادی کشیده اند و استاندارانی که در این عرصه در عرصه ها و همچنین در عرصه های مختلف تلاش کرده اند. تامین زیرساخت ها و ساختمان ها اقدامات موثری در رابطه با حوزه سینما انجام داده اند.
سومین دوره جشن مهر سینمای ایران به دبیری دکتر قدیر آشنا از 20 شهریور تا 10 مهر در استان های کشور برگزار می شود و جشن ملی آن نیز 11 مهر در تهران برگزار می شود.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا