ترند های روز

آخرین اخبار جمشید هاشم پور در بیمارستان

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، جمشید هاشم پور که مدتی بود وضعیت جسمانی او نگران کننده بود، هم اکنون در بیمارستان بستری است. مجید پوراحمدی مدیر کل صندوق اعتباری هنر با مراجعه به بیمارستان محل بستری جمشید هاشم پور آخرین وضعیت پزشکی این هنرمند را پیگیری کرد و به این ترتیب خبر بستری شدن وی که به طور غیررسمی مشخص بود تایید شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار پزشک جمشید هاشم پور آخرین وضعیت پزشکی این هنرمند را تشریح کرد.

همسر وی مهرانگیز قاضی متین در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت جسمانی جمشید هاشم پور توضیح داد: خوشبختانه حال عمومی وی رو به بهبود است و به بند منتقل شده است. چندی پیش، زمانی که پزشکان متوجه شدند که سنگ کیسه صفرا بر پانکراس، کلیه ها و کبد او تأثیر گذاشته، در وضعیت بدی قرار داشت. خوشبختانه به موقع متوجه مشکل شدیم و به بیمارستان رفتیم و در آنجا تحت عمل پزشکی قرار گرفت.

قاضی متین برای برهم زدن فضای آرام بیمارستان از ذکر نام بیمارستان خودداری کرد و افزود: اکنون همسرم دچار ضعف عمومی و کم خونی است و پزشکان تا بهبودی کامل اجازه ترخیص وی را نمی دهند.

از سوی دیگر غلامرضا موسوی نیز به دلیل عارضه مغزی به بیمارستان اعزام شد. این تهیه کننده سابق سینما و تلویزیون دچار مشکل مغزی شد و پس از بستری شدن در بیمارستان با تشخیص پزشکان معالج تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت. گفته می شود این عمل جراحی با موفقیت به پایان رسیده و این تهیه کننده هم اکنون در حال بهبودی است.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا